Gå til innhold

Bbs felger ønskes kjøpt

Ranger emnet

Golfy

Anbefalte innlegg

Originally posted by CB*Celebration

golf_panserforlenger.jpg[/img] kan sikkert få dem for 3000

Fancy skilt du hadde her.

Er det noe som reagererpå blitz:o

Skulle hatt noe mot den nye skogen av fotobokser de satte opp i år.:)

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Ikke BBS felger, men de her ATS felgene er ikke de værste du kan putte på en os Golf heller, ser ut til å være rimelig strøkne:

496338_352x224.jpg

Link til annonsen

Ats cup har jeg ikke sansen for... Blir nok en tur til tyskland på meg.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ett sett med BBS RS i posten på mandag eller tirsdag dersom det skulle være av interesse :) Perfekt dim til Golf, 2 stk 7x16 (ET30) og 2 stk 8x16 (ET36)... ulempen er at boltsirkel er 4x108, men det er egentlig ikke noe problem å få dette montert på Golf. Dersom jeg beholder de kommer jeg til å bore 4 nye hull i tromler bak og skiver/spindler forran, værre skal det ikke være. Ta kontakt dersom det er av interesse.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ett sett med BBS RS i posten på mandag eller tirsdag dersom det skulle være av interesse :) Perfekt dim til Golf, 2 stk 7x16 (ET30) og 2 stk 8x16 (ET36)... ulempen er at boltsirkel er 4x108, men det er egentlig ikke noe problem å få dette montert på Golf. Dersom jeg beholder de kommer jeg til å bore 4 nye hull i tromler bak og skiver/spindler forran, værre skal det ikke være. Ta kontakt dersom det er av interesse.

Er egentlig kun interessert i 15". Så hvis du kommer over et sett med rs i 15" så gi en beskjed. Men vil helst ha RM da de er litt billigere enn RS og jeg syns de ser i hvertfall like fine ut..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Er egentlig kun interessert i 15". Så hvis du kommer over et sett med rs i 15" så gi en beskjed. Men vil helst ha RM da de er litt billigere enn RS og jeg syns de ser i hvertfall like fine ut..

Vet om ett sett med 7x15 BBS RS med nye 195/50 dekk, men det er ikke det billigste, rundt 8000.

BBS RM i org VW utførelse er litt kjedelig pga liten kant med 6,5x15. Men med breiere kant blir de skikkelig tøffe her i 8x15:

0c_12_sb.JPG

Personlig så synes jeg foresten BBS RS er endel finere i 16" enn 15". Det at de er skrudde "stjeler" jo ca 1 tomme i utseende, slik at 16" ser ut som 15", 15" ser ut som 14" osv... Men det er desverre heller skjelden en ser 16" BBS RS med boltsirkel 4x100.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min var egentlig å kjøpe bbs rm å kjøre med original kant bortsett fra å polere opp kanten, frem til jeg tar meg råd til å kjøpe bredere kant... 8000 kr blir nok litt for mye. Jeg har satt en grense på rundt 5000kr. Det er ikke mulig å prute ned prisen et par tusen vel?

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de vært noen tusen billigere hadde jeg kjøpt de selv ;)

Fikk foresten mitt "nye" sett med BBS RS igår, tror faktisk det skal gå å bare bruke flyttbolter på de da hullet er såpass stort at det kun mangler ca 2 mm per hull for at de skal passe :D

bbs1.JPG

Så bra ut de der.. De skal vel poleres opp og settes på cabben regner jeg med? Tror det blir veldig pent. :)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Så bra ut de der.. De skal vel poleres opp og settes på cabben regner jeg med? Tror det blir veldig pent. :)

Enten bare selger jeg de videre eller så skal de på caben ja. Lenge til neste sommer så kjenner jeg meg selv rett har jeg vell byttet felger 5-6 ganger før det igjen blir aktuelt å montere sommerdekk ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider