Jannis_J Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Sjekk røret som går fra filterboksen & inn i motoren, altså, fra luftmassemåleren & inn. Kan være en lekkasje der som gir den feilen. Om det er det, så fikser du det lett ved å bytte røret, eller sette en kraftig tapebit over for å se om feilen forsvinner :D nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 skal evt. se etter selv og la kameraten se på det.. men hvis jeg skulle likevel gå med på å kjøpe så er jo dette kanskje en glimrende mulighet å prute litt? =) hvis selgeren er litt treig i nøtta.. Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 jepp, klart det :) Kan jo også være så enkelt som feil stilt tenning etc. Sjekk også at det er nok olje på den. Har du mulighet til å bruke ca. 400 på en naf-test hadde jeg gjort det. Det gjorde jeg når jeg kjøpte min. Han fant noen småting som jeg fikk med i kontrakten at de skulle utbedre. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 takk for råda =) oljen har jeg seff sjekket.. hehe, den var nok i orden. bilen var faktisk innpå verksted når jeg var innom der ikveld, kanskje de tok mine kritiserende ord for alvor *hms* når en bruktbilselger sier "å? det skal vi se inn på nærmere!" så tror man liksom ikke helt på dem.. Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg