jettamaster Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 skal feste nokre dør lister. men kva skal eg bruka? har prøvd med dobbelsidig teip som eg kjøpte på dn lokale mekk butikken, men den har begynt å løsna fra døra. kjøpte dobbelsidig tape fra 3M men den tåler ikkje minus grader. nokon som har tips? og kor får man kjøpt borrelås? har no vert overalt og sett men ingen har. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Hvis du ikke skal ha det av igjen med det første, hva med sikaflex, fester du det med det så detter det ikke av med det første! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 listana har eg tenkt å beholde. eg har tenkt på å bruka sikaflex men har funne ut at Tec7 er betre. ikkje så grisete og seig og bruker ikkje lang tid å tørke Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 tec7, hvor får du tak i det hen, er ganske enig i at sikaflex er grisete og tar lang tid å tørke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by theblast tec7, hvor får du tak i det hen, er ganske enig i at sikaflex er grisete og tar lang tid å tørke! tec 7 får du hos bla hos mekk og div. verktøy butikker. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg