thojen Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Hei, må mase litt om tomgangsproblemet mitt.... En kompis av meg hadde dårlig erfaring med en kaldstartsdyse på en bil han hadde (ikke golf), som gjorde at den gikk på et høyt turtall lenge etter at denne dysa, eller styreenheten til denne, egentlig skulle ha koblet ut... Kan det være noe av det samme her? Og isåfall: styre-enheten til kaldstart, blir det i dette tilfelle Digifant`en? Vakuumslanger er hele, ISV ny, ledninger hele. Tomgang er OK uten ISV koblet til. Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 hummm... snodig... Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 har noe av det samme problemet selv til tider.... Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 G60 Har ikke kaldstart dyse.. Styreenheten gir dysene lengre åpnings tider v kald motor (blå temp føler) Vist den er chipet kan det være at noe av progam varen har "falt" ut av chippen. etc Originally posted by thojen Hei, må mase litt om tomgangsproblemet mitt.... En kompis av meg hadde dårlig erfaring med en kaldstartsdyse på en bil han hadde (ikke golf), som gjorde at den gikk på et høyt turtall lenge etter at denne dysa, eller styreenheten til denne, egentlig skulle ha koblet ut... Kan det være noe av det samme her? Og isåfall: styre-enheten til kaldstart, blir det i dette tilfelle Digifant`en? Vakuumslanger er hele, ISV ny, ledninger hele. Tomgang er OK uten ISV koblet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thojen Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 oki, mener at temp.sensor er ok, og original-chippen er på plass. Prøvde å skifte til trim-chip, men uten endring i den rare oppførselen. Begynner det nå å nærme seg å mistenke selve Digifanten tro? Er det den som kludrer til hverdagen min...?? Noen som har opplevd det samma, og funnet ut av trøbbelet? Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 i følge boka skal du måle isven deretter kontrolere ledningene vist alt det er ok er det styreenheten. men dette gjelder ikke på trimmet bil. som nevnt vakum lekasje? men vist det ikke funker med å bytte chip så kjør uten isv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.