volvo740 Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Sliter litt med tomgang etter motoren er kjørt varm. Hvis jeg stopper bilen for så å starte den igjen, så ligger den litt ujevnt på tomgang og stopper veldig snart. Det skjer ikke hver gang og noen ganger kan den kødde seg mer en andre ganger....... Noen som vet hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Og blilen det gjelder er en............ med hva slags motor....... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo740 Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det er e B230F motor. Fikk høre at det kunne vere lambdasonden som køddet, men vet ikke jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Har hatt samme problemet selv men jeg fikk høre at det var luftmengdemåleren som var vrien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hey... Nå her ikke jeg så peiling på volvomotorer men det kan kanskje være tomgangsregulatoren... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg