rdl Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Er det noen som har som skal selge billig?.,.. Om ja. ring meg kjapt som svarte! Må ha en innen morradagen! 971 69 113 Max 2.000kr for pedal med pumper. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Så får vel dumme meg svare på denne posten, før noen andre gjør det.. Hva er en brakeboks? :rolleyes: :o Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Brakeboks er pedal sett som man man bruke rpå rally/løps biler. med 2 løse bremsepumper. kan stilles inn hvor mye dem skal bremse på F/B aksis cæpish? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 hjelper det at jeg sier at jeg solgte en komplett en for to uker siden for 1500kr!?:op Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg