kjotpuck Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Noen som kan sveise trim kam til en ford sierra 2,0 i med doch motor? Doch motoren har jo 2 kammer.. vil det si at jeg burde bytte begge så de er like og blir det mer effekt av og bytte begge? Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 sveise kam?? Trimkammer får man jo somregel kjøpt ferdig da.. https://www.burtonpower.com har vel noe.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 det stemmer at dette kan kjøpes nytt ja, men er som regel halvparten så billig vis noen vil sveise dette for meg ;) . Vis du skjønner ;) Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by kjotpuck det stemmer at dette kan kjøpes nytt ja, men er som regel halvparten så billig vis noen vil sveise dette for meg ;) . Vis du skjønner ;) jamen sveise en kam da......kanskje lettere og dreie..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 kanskje billigere å kjøpe nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Aldri hørt om kamsveising... Må vel være kukete å få det bra, jevnt og uten at det blir kast?? Koster vel ikke mer enn 1000-2000,- for en ny kam? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 kan kjøpe kent cams til ca 3000 kr , har sett det var en på forumet her før som kunne sveise kam for 1500 kr. Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTTURBO Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Tror ikke jeg hadde turt å kjøre på sveiset kam. dessuten tror jeg en fabrikklagd kam til en 3-4000 fungerer mye bedre til den biltypen du skal ha. Siter Mercedes 190 2.5 16v Står til lagring Tidligere biler. Renault 5 GTE BMW 320 Ford Escort 1.3 coswort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 er vel kanskje en skikkelig julispøk det der??????:D kjøp en med de rette kam tidene du ønsker! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Når jeg skulle lage trimkam tok jeg bare litt plastelina og formet den sånn at jeg fikk riktig timing.. Funka fett til jeg dro motoren i gang... Tror det må ha kommet noe tull i olja... men er ikke sikker på hva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 det han sikkert mener er å få slipt om en kam og da tar de å sveiser på den om de trenger mere gods Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Sveiser ikke nye kammer...det som kan gjøres er å sveise på materiale hvis kammen er slitt,og så slipe den opp i en kamslipingsbenk...og det har jeg kontakter som gjør. Og skal den først slipes,kan profilen endres endel. Men ikke noe enormt...skal det bli "kjempeVÆRST" må det nok nye blanks til...og det kommer det på rundt 2000 per kam,uansett om det slipes fra blanks eller oppsveisede/reparerte lober.... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.