Gå til innhold

Carspotting @ Statoil Sandvika

ilck

Anbefalte innlegg

Jeg så en svart Skyline GTR på hvite skilter igår kveld rundt 22:30 om jeg husker riktig. Hørt at eieren heter Harald eller noe sånt. Hørt rykter om at det ikke er en ekte Skyline, at den er bygd utifra en mazda...? Stemmer det? Rattet var ihvertfall på Høyre side så jeg vet ikke om det stemmer.

Sammen med den var det en rød evo med blå striper, den er visst fra heggedal området, ser den hele tiden ihvertfall.

Vi kjørte ihvetfall en svart vw beetle, noen som så oss?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

Jeg så en svart Skyline GTR på hvite skilter igår kveld rundt 22:30 om jeg husker riktig. Hørt at eieren heter Harald eller noe sånt. Hørt rykter om at det ikke er en ekte Skyline, at den er bygd utifra en mazda...? Stemmer det? Rattet var ihvertfall på Høyre side så jeg vet ikke om det stemmer.

Sammen med den var det en rød evo med blå striper, den er visst fra heggedal området, ser den hele tiden ihvertfall.

Vi kjørte ihvetfall en svart vw beetle, noen som så oss?

Jeg personlig tror at folk må slutte å tru på alt folk sier.

Nej det er ikke honda <--- ?? hvor kom det fra ? :rolleyes:

Nej eiern heter ikke harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en R34 eller R33?

For ikke så lenge siden kom det en svart R34 og en mørk-etellerannet (blå?) R33 til landet, begge er godkjente og er vel 100% Nissan Skyline begge to.

Har sett de noen ganger i Asker...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fra Statoil sandvika nå... R34 sto fint parkert der, med Harald sin S14a og Karsten sin Supra ved siden av... ;) fin liten kombinasjon av biler.

Og hvis du (trådstarter) får det til å bli en ombygd mazda:) hehe.. jaja...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å få være kartleser en tur med den R33`n...morsom sak...ble ikke så imponert over draget(men det blir vel gjort noe med:D ) men bremsene var imponerende!

Min første opplevelse med en Skyline...og merket at det der var en bil som er laget for skikkelig kjøring...veldig fin og tight og lyden er jo suveren!

...hehe...men m-roadster`n gled i fra.

***Orji***

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

Var så heldig å få være kartleser en tur med den R33`n...morsom sak...ble ikke så imponert over draget(men det blir vel gjort noe med:D ) men bremsene var imponerende!

Min første opplevelse med en Skyline...og merket at det der var en bil som er laget for skikkelig kjøring...veldig fin og tight og lyden er jo suveren!

...hehe...men m-roadster`n gled i fra.

Må du ikke skryte på deg nå, du hvet hva moren din sier om det!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider