@lpher Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by AXi0N Jo.. men ble din solgt gjennom T.G. bil? eller mener du bare at det er LIK bil? LOL :D Neida...den er bare akkurat lik min :) Bortsett fra at jeg har 18" felger og automat... :) Min...fikk jeg noen til å hente for meg...på egen risiko....var ingen som hadde rukket å 'spesialisere' seg på slike biler da jeg kjøpte min serru :D Hordan får man tak i Karsten? :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by @lpher LOL :D Neida...den er bare akkurat lik min :) Bortsett fra at jeg har 18" felger og automat... :) Min...fikk jeg noen til å hente for meg...på egen risiko....var ingen som hadde rukket å 'spesialisere' seg på slike biler da jeg kjøpte min serru :D Hordan får man tak i Karsten? :D @lpher Hehe oki... Ved å kjøre til Statoil Sandvika en helg;) så kommer han sikkert innom Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by AXi0N Hehe oki... Ved å kjøre til Statoil Sandvika en helg;) så kommer han sikkert innom LOL...far far away for meg det vettu :D Well...om det er noen som treffer på ham....could you please tell him that im looking for him then? :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by MazdaPowah Så en svart Skyline i dag jeg og. Sikkert den samme. Sto i allefall "Streetracing is not a crime" i bakruta og mener det var KH-skilter (regga i Buskerud et sted) Spotta bilen på Tranby (i Lier) nær Drammem. Er nok den ja. Er drammens-registrerte begge to. Subsuki: Draget blir nok ikke gjort noe med iogmed at en av betingelsene for å registrere disse bilene med den brukte metoden er at bilene skal være originale. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Laaars Er nok den ja. Er drammens-registrerte begge to. Subsuki: Draget blir nok ikke gjort noe med iogmed at en av betingelsene for å registrere disse bilene med den brukte metoden er at bilene skal være originale. :) Hvor ofte blir det sjekka a?... må vel ikke inn på biltilsynet hver mnd. å sjekke om bilen er orginal;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg