Gå til innhold

Høyglanspolering av aluminium?

Ranger emnet

G60Turbo

Anbefalte innlegg

Korleis gjer ein ditta og kva før metodar gjer det beste resultatet?

Eg har høyrd att ein pussar gradvis med finare og finare sandpapir ned aluminiumen til ein glatt overflate og deretter brukar ein form for voks for å fremhevja dein fine yta som glansar som et spegel?

Eg sette stor pris på alle innspel og veiledningar.

På førebud takk!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvisleis:

Begynn med passelig grovt sandpapir, 180 kanskje? Alt etter kor jævligt det ser ut i byrjinga.

Gradvis gå over til finare og finare opp til 800-1000.

Så er det å gnikke&gnu med noko poleringsgreier.

Då verte det bra.

Har brukt diverse dipledutter eg set på drillen, bjørnefitte, stålbørstelignende greier, sandpapirrondell. Og så fann eg no ein fin dings eg brukte til slutt, veit ikkje kva det heiter men filterholdaren min er blank no:)

Drill sparer masse tid og stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør pusse lenger opp en til 1000-korning... minst 1200, helst 1500, aller helst 2000.... :D

blir jo blankere jo finere korning du bruker.... :)

fins mange forskjellige gnukke-midler du kan bruke for å få den siste finishen... tror f.eks Autoglym har noe bra.. Autosol fungerer også..

et lite tips: ha på litt tape på fingertuppene dine,når du driver å pusser... det kommer du til å være glad for i ettertid... såre fingertupper er no dritt! ;) :D

her er et eksempel på hvor bra det kan bli,hvis du gnukker nok:

post-314-1380485050646_thumb.jpg

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider