Gå til innhold

Mazda 626 V6 2,5. Noen erfaringer?

Ranger emnet

SierraCosworth350hk

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det får man si, pent og rent...eller clean som amerikanerne sier. :) Synes ikke endestussen passet, sett bedre ut med en mindre oval eller dobbelt....men hadde ikke sagt nei takk jeg nei.

Har en V6`er på hånda nå, 91.000kr med bra stereo og 153.000 km. på telleren....er det en ralistisk pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by autowern

Har en V6`er på hånda nå, 91.000kr med bra stereo og 153.000 km. på telleren....er det en ralistisk pris?

Bør jaggu vere bra stereo gitt... Som sagt så ga eg 70000 for min for to veker sidan og den har gått 134000.

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en kar pa vg-forumet som eier den. Hvis det er han, sa har han kjopt en Saab 9-5, derfor selger han. Har sett bildene av bilen hans. Virker som en veldig pen og godt vedlikeholdt bil. Kjop i vei sier jeg. Sett pa fete felger ogsa :D

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut ja. Har fete felger på den jeg har nå...splitter nye, så de følger ikke med når jeg kvitter meg med 1,8 literen nei. Tok heldigvis på de som fulgte med bilen da jeg kjøpte den:) Får nok prutet ned prisen hvis jeg ikke tar med anlegget, har bortimot komplett anlegg stående i kasser hjemme til Mazdaen...ubrukt..

Så det eneste som gjenstår nå er å få solgt 1,8 literen og få overtalt dama...det siste blir nok mest arbeid....:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg hjelpe deg: Bilen har større og mer stillegående motor. Den er mye mer komfortabel, ikke minst på langkjøring. Bilen er et hakk tøffere, og en ulv i fåreklær. JEG VIL HA DENNE BILEN! Den er en flott familiebil! Blir råstilig med pene felger, sammen med V6-skjørtet. Vis henne noen bilder også.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg godt. Har dratt ned til Polen med en sånn bil, og kom nettopp hjem igjen nå. Det er en aller tiders bil, og absolutt verdt kjøpet. Du har kanskje kjøpt hus og sånne ting, og det koster mildt sagt mye. Men det kommer alltid til å være en fin V6'er der ute, som er tilsalgs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...