Gå til innhold

div deler må bort... evt div deler kan hentes GRATIS

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

har div deler som må bort fra låven... kom med bud på delene... noe vil bli kastet viss det ikke blir hentet:(

har:

- innredning

- div motor/ drivverk osv

++++

delene kommer fra volvo 242 (77mod), 244 (83-84mod) og 245 (88mod)... har div andre bil deler liggende også....

delene må bort pga, må rydde låven før jeg får nytt "lass" med deler...:D

ring på mob nr. 91687284 for å høre mer info om hva jeg ikke har å har:D, pga får ikke sjekket mail så ofte (har bare tlf-linje akkurat nå)

jeg holder til på helgeland i nordland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle bilene var demontert slik at det var bare karosseriet/ skjellettet som havnet på dompen, så jeg har:

forstilling,

styring,

aut kasse (noe def?),

b19 og b21 motorer

m45kasser,

bakaksling,

panser

bensintanke (fra 77mod)

bremsekraftforsterker,

noe ledningsnett fra 242 og 244

div ruter (noen er svakt sotet),

gulvmatter (blå og lys brun),

seter (lysebrun)

dashbord fra 77 og 88,

org instrument panel (har liggende org volvo ekonomimåler men mangler lys + uorg ampere meter)

plate med pedaler,

støtfangere,

luftslanger,

radiator,

felger MASSE 14" stålfelger (har en volvo 15" stålfelg)

flere ratt fra 77-88

div lykter (har flere av de smale baklyktene på 79-82)

eksosdeler,

har sikkert MASSE jeg har glemt, men det er bare å slå på tråden så skal jeg sjekke nærmere...

delene kan også evt byttes viss det er noe av intresse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ikke noe om dører? Skulle hatt noen 242 dører, mine er fine enda, men det er vel bare et tidsspørsmål før rusta setter inn..

Dørtrekk og Taktrekk til 242?

Mye skal du ha for "88 instrmument panelet? Har et 91`mod 740 dash som skal inn i 242`n, men kan være greit å ha 240 panel i tilfelle noe skulle skjære seg.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også ha noe servo-ratt, samt calipere til vent. skiver.

kraftige stabstag taes imot med takk også, men det er vel heller tvilsomt at du har å gi bort :P

tankarmatur med pumpe, kan jeg gi et par hundringser for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Du skriver ikke noe om dører? Skulle hatt noen 242 dører, mine er fine enda, men det er vel bare et tidsspørsmål før rusta setter inn..

Dørtrekk og Taktrekk til 242?

Mye skal du ha for "88 instrmument panelet? Har et 91`mod 740 dash som skal inn i 242`n, men kan være greit å ha 240 panel i tilfelle noe skulle skjære seg.

dørtrekk å taktrekk fra 242n er solgt for en GOD stund siden, sorry..

jeg vet hvor jeg har instrument fra 77n 81 og 83n men vet ikke akkurat hvor jeg har akkurat 88mod panelet... men viss jeg finner det skal jeg si fra... hvor my byr du for det??

min mening er at det er bedere at noen kan bruke delene isteden for at det havner på dompen så prisen blir ingen fantasipris på delene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

jeg vil også ha noe servo-ratt, samt calipere til vent. skiver.

kraftige stabstag taes imot med takk også, men det er vel heller tvilsomt at du har å gi bort :P

tankarmatur med pumpe, kan jeg gi et par hundringser for.

calipre til vent. skiver kan du få billg vettu...:D

har servo ratt, men det tenkte jeg å montere i min bil:P

har ikke noe annet av det du ønsket:(...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

har du noen små ratt ja? ;)

turteller i dash ?

har bare ett "lite ratt" et gammelt sådann det er vinrødt uten nav.... (tror det er 8 hull til feste) navet må være stort... det har 4 eiker... det er alt jeg vet om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

vinjar e ska ha d håndtaket såm står på dørtrekket evntuelt heile dørtrekke på høyresio vess d e samme farge som i goførrn min! og JA e ska kjøp johnny sin ;)

e har lysebrunt interiør som ska bort:D men det e jo bærre å lakk det:P men ska du ha framme el bake?? d svarte har e jo i min gostorførrti:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider