FlyingVeeVee Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=478911&template=kelkoo&co=no〈=no&request=478911 Har hørt mye rart om BX. Bl.a. startvansker, rust, lekkasje i det hydrauliske anlegget for å nevne noe. Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger. Gidder ikke kjøre en time hver vei til Arendal for å se på noe som er dårlig. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Har en kompis som hadde en slik en. At det er mulig å plages så mye med en bil... Franskmenn .. Kompliserte løsninger overalt. Men noen trives da i disse og har aldri problemer. Ville personlig ikke valgt en slik en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Jeg er ikke sikker på om du la merke til en liten detalje i anonsen Selgers beskrivelse av bil Bil for kjennere ! Meget pent eksemplar. Bil for kjennere!! Da mener jeg det som er merket med rødt.. Ikke noe vont om Franske biler alså jeg har drept en 605 og en 406. :cool: Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 stiv pris egentlig.... hadde det vært en 16v kunne du ha gitt det for den, men en 8v er ikke verdt så mye.. da skal den være i veldig bra stand.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Vi har hatt to BX'er i familien, en sånn som den i annonsen der og en BX 14. Er egentlig ikke gammel nok til å huske så mye om noen av bilene, husker bare at hydralikken i den 14-modellen bestemte seg for å ta kvelden en gang pappa skulle kjøre ut på jordet for å hente noe i traktoren sin. Da la bilen seg paddeflat nedpå bakken og måtte slepes tilbake på veien med traktor. Det var mye jord oppunder der da. "Bil for kjennere" er nok på sin plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 trenger ikke noe sinnsyk motor. Det er 125 hester i den og det er mer enn nok sånn i første omgang. Har hørt at Citroën har et eget muttersystem som gjør at vanlig verktøy ikke fungerer. Riktig? Tror ikke jeg satser på denne. Selvom jeg synes BX er kule så gidder jeg ikke å blakke meg helt på en bil som alt går galt med. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Moro å taue slike om hydraulikken ryker. Ikke bare pga høyden, bremsene funker heller ikke uten trykk på systemet, spør meg ikke hvorfor.. Franskmenn .. *ristepåhodet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Sitat Originally posted by TBI Moro å taue slike om hydraulikken ryker. Ikke bare pga høyden, bremsene funker heller ikke uten trykk på systemet, spør meg ikke hvorfor.. Franskmenn .. *ristepåhodet* Ok. That does it! Ingen Citroën på meg ;) Jaggu vanskelig å handle bil når man er helt grønn. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Sitat Originally posted by FlyingVeeVee Ok. That does it! Ingen Citroën på meg ;) Jaggu vanskelig å handle bil når man er helt grønn. kjøp VAG;):D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Sitat Originally posted by -carude- kjøp VAG;):D You go! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Sitat Originally posted by FlyingVeeVee Ok. That does it! Ingen Citroën på meg ;) Hvis det ikke hadde vært så langt å reise for å prøve en bil du ikke skal ha så burde du prøvd å sammenligne BX'en mot en annen bil fra samme tid til samme pris på litt rufsete underlag. Men uttrykket "En bil for kjennere" betyr jo noe sånt som "eieren bør være bilmekaniker" på godt norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Jeg prøvekjørte en BX en gang, der plastlomma midt på dashboardet falt ut i det bilen akselererte, og når det er sagt så var ikke bilen så sprek at det rettferdiggjør at deler av dashboardet havner i baksetet. På den annen side fungerte alt det elektriske, den hydrauliske fjæringen og motoren over all forventning bra. Ikke mye rust var det, heller. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Sitat Originally posted by Otto von Bismarck Jeg prøvekjørte en BX en gang, der plastlomma midt på dashboardet falt ut i det bilen akselererte, og når det er sagt så var ikke bilen så sprek at det rettferdiggjør at deler av dashboardet havner i baksetet. :D ... Men uansett er jo det askebegeret som jeg mener var i midten til å ta ut. Kanskje eieren hadde hadde røyket sinnsykt mye i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Glem BX. Sjekke denne linken: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=485731 En suveren bil, selv om den har gått langt. Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Sitat Originally posted by pantera Glem BX. Sjekke denne linken: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=485731 En suveren bil, selv om den har gått langt. Pantera dette er jo samma møkka da mann! eksem:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg