icemanx Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 noen som har et bilde av baklukespoileren som autospar selger ? det bildet på siden dems er ikke så bra at det gjør noe.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Tror den ser noe omtrent slik ut ? :rolleyes: Ikke mob biltema enden min - den måtte bøte med livet for en stund tilbake til fordel for en supersprint potte :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Ser den dårlig her : Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 var sånn utseende jeg håpet det var på den.. har tidligere sett at du har baklukespoiler på bilen din, men tenkte ikke at det var den samme.. btw.. gratulerer med en meget pen bil.. MVH Morten Schjetne Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Sonick: ser at du ikke har skiltlys, må man ikke ha det da? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Mk2-16v Sonick: ser at du ikke har skiltlys, må man ikke ha det da? jo, egentlig, men oddsen for å bli stoppa for det er astronomisk! EU-godkjenning kan bli et problem da..... men alle kjenner jo noen som jobber på et bilverksted! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Jeg har skilt lys. Er bare oppunder hullet i innfellingen i fangeren. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg