Gå til innhold

Litt info ang forsterkere

Ranger emnet

TIversen

Anbefalte innlegg

Hvis jeg var tvungen til å velge en av de 2, ville jeg valgt JBL, men siden jeg ser du bor i strømmen bør du stikke innom meg på mo-bi-rek, jeg selger nå ut alle ALPINE forsterkerene til innkjøpspris.

dette er et sykt mye bedre merke!

Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro

Hvis jeg var tvungen til å velge en av de 2, ville jeg valgt JBL, men siden jeg ser du bor i strømmen bør du stikke innom meg på mo-bi-rek, jeg selger nå ut alle ALPINE forsterkerene til innkjøpspris.

dette er et sykt mye bedre merke!

Ville nok satt JBL sine forsterkere foran Alpine jeg da...

Boss hadde jeg aldri i verden satt i samme bås...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Sfh er inne på noe her :D Menne..slik jeg ser det...er det store spørsmålet hva forsterkeren skal drive? :)

@lpher

Det de skal drive er heller usikkert. Skal bare ha noe bra med noe lyd i.. :P Er egentlig alt jeg vet. Med klar og god musikk og bra med bass.

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg heller hadde kikket litt på hva f.eks Soundstream kan levere innenfor de prisrammer du har... Vet om mange som har blitt meget positivt overrasket over kvaliteten og effekten på de forskjellige seriene de har i forhold til prisen på de.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Jeg tror jeg heller hadde kikket litt på hva f.eks Soundstream kan levere innenfor de prisrammer du har... Vet om mange som har blitt meget positivt overrasket over kvaliteten og effekten på de forskjellige seriene de har i forhold til prisen på de.

Feks Soundstream du!

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

Hva faen! ???

Lukter jeg at du har noe med soundstream og gjøre?

Nei.

Det eneste jeg har med Soundstream og gjøre er at jeg bruker forsterkere, bassere, kondensatorer og koblingsbokser i min konkurranse bil og trives med det.

Jeg selger ikke bilstereo, selv om mange tror det. Eneste jeg selger er mine private brukte bilstereo deler.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

hehe..

kjøpt og betalt av Mr.SQ?

..men tviler ikke på det du sier.. virker som du har litt peil på bilstereo, og har ikke sett det ljuge enda ;)

Tvilsomt at han har kjøpt og betalt meg, er vel heller det at jeg har hatt lyst på Soundstream siden jeg var veldig liten, og er storfornøyd med kvaliteten på produktene. De er mye bedre enn det jeg trodde.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Tvilsomt at han har kjøpt og betalt meg, er vel heller det at jeg har hatt lyst på Soundstream siden jeg var veldig liten, og er storfornøyd med kvaliteten på produktene. De er mye bedre enn det jeg trodde.

Foreløpig har vel jeg fått mer penger av deg, enn du av meg:D ;)

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider