VR6 Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Er det flere som skal å se rally i Finland 6-8 august? Vi er en liten gjeng fra Harstad og Tromsø som kjører bortover onsdag 4. august :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Litt off topic, men jeg var å så på Rally Tyrkia samtidig som jeg hadde ferie. Var virkelig noe å anbefale. Mye liv og røre og skikkelig artig å se på! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Zerox Litt off topic, men jeg var å så på Rally Tyrkia samtidig som jeg hadde ferie. Var virkelig noe å anbefale. Mye liv og røre og skikkelig artig å se på! Da var vi to....:) Kan absolutt anbefales..... sorry, off topic.... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Er ikke så kjent i Finland, men hadde vært moro. Har også ferie da, så kanskje... Noen anbefalinger om reiserute? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6 Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Dennan e ganske genial i mange sammenhenga :) http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/ItiWGHomePage? Her er linken til selve rallyet. http://nrf.akk-motorsport.fi/en/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Takk! Får se hva det blir til :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Var på det i fjor..kjørte 3000 km med MaxiTaxi :D Helt klart å anbefale.Artigste jeg har vært med på. Helt klart verdt å kjøre så langt, selv om det var til tider ganske så kjedelig. Er noe helt annet enn å se på Rally Sweden. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Er mer interessert i rallycross enn rally og var i Höljes, men det er mye nærmere herfra enn de finske skoger da :D Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg