Mandel Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 halåå.. begynner og bli klar for senking nå, har derfor tenkt og bestille fjører..gidder ikke kjøpe nye dempere, for de jeg har på nå har kun gått 3000 km siden de ble montert i april er på utkikk etter 35 mm eller 30mm .. noen som vet om nettbutikker som har dette til en 1,8 liters 1996 modell? finner bare 40 mm 60/40 osv.. og please..ikke dra ut denne topicen i grøfta..nok av sånne tråder her på forumet om dagen Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Autospar.no har 30mm. Ser nå at det er til Golf III Cap eller TDI. Vet ikke om det har noe og si jeg? Har sikkert det iogmed at det er spesifisert til de modellene? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 det passer ikke.. men har bestilt 40mm nå så da er alt vel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Autospar har masse de :).. Hvis det er der du bestiller fra så pass på at du får med TUV papirer, jeg fikk ikke med, har sendt mail men ikke no svar eller noe TUV papirer.. skal ringe på mandag.. da skal dem få høre.. må snart EU godkjenne bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Genetic Autospar har masse de :).. Hvis det er der du bestiller fra så pass på at du får med TUV papirer, jeg fikk ikke med, har sendt mail men ikke no svar eller noe TUV papirer.. skal ringe på mandag.. da skal dem få høre.. må snart EU godkjenne bilen.. Jeg har Tuv på Autospars Supersport 40/40 sett, kan kopiere til deg hvis du har det samme settet! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg