Gå til innhold

Tips ang filming fra streetmeet den 13. aug.

Ranger emnet


Hva vil du se mest av ?  

99 stemmer

  1. 1. Hva vil du se mest av ?

    • Burnouts
      13
    • Parkertebiler ( show )
      17
    • Babes *titties*
      33
    • Generell underholdning ( stemningen )
      13
    • Lyden i bilene som kjører hårt.
      7
    • eller kanskje Drag ?
      16


Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mats`ern

Du tommy..

 

har du kamera osv ?

 

kanskje du kan være med å filme ? trenger kamera menn til både introen og til selve streetmeet.. mer matriale / synsvinkler = bedre

 

Heisann.

 

Nei jeg har nok ikke kamera, bare lånte skolen sine kameraer da jeg holdt på med sånt. Men skulle gjerne vært med å bidratt med noe :)

 

Hvor mange er det som filmer med deg egentlig? En ting som kan lønne seg er å gå to og to sammen med hvert sitt kamera for å filme en ting samtidig fra forskjellige vinkler. Da kan du klippe det om hverandre. På den måten vil et langt klipp av f.eks en Volvo 240 som burner i 10 sekunder bli mindre "kjedelig" hvis det syns fra flere vinkler uten at én kameramann må gå rundt bilen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fram til nå har det omtrent bare vært jeg som har filmet alt selv..

 

Men på streetmeet blir vi 3 stk som skal filme.. og evnt flere som jeg får låne kassettene til etter streetmeet.. de som er for late til å redigere eller rett og slett har lyst til å la meg gjøre det ;)

 

Så oppfordring til alle som filmer.. lån med film kassettene i en dag eller to så jeg får mer matrialle.. så kanskje det blir en hel spille film ut fra dette treffet ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuer osv symtes jeg du burde få med. Skal du filme på avstand bør du ha stativ slik at det blir støtt. Prøv med litt spesielle vinkler og få med deg høydepunktene. Variasjon er viktig. Gjerne filme noe sprell. Musikk er viktig med prøv med noe litt mer klassisk enn 50cent og gjerne tilpasset bilene du viser. Kommer det 50 stk 60-70talls biler kan noe musikk fra den tiden passe bra osv.

 

dare to be diffrent! Prøv og feil

 

p.s få med oversiktsbilder som viser oppslutningen

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Intervjuer osv symtes jeg du burde få med. Skal du filme på avstand bør du ha stativ slik at det blir støtt. Prøv med litt spesielle vinkler og få med deg høydepunktene. Variasjon er viktig. Gjerne filme noe sprell. Musikk er viktig med prøv med noe litt mer klassisk enn 50cent og gjerne tilpasset bilene du viser. Kommer det 50 stk 60-70talls biler kan noe musikk fra den tiden passe bra osv.

 

dare to be diffrent! Prøv og feil

 

p.s få med oversiktsbilder som viser oppslutningen

 

jeg har fikset meg stativ nå.. så detta blir bra..

 

oversiktsbilder veit jeg ikke helt hvordan det er å få til der oppe..

 

mulig jeg kan klatre oppe på speaker bua eller noe slikt.. det finner jeg ut.. eller kanskje nærmeste gran-tre :D

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår