Gå til innhold

GTA Vice City

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tar vel sikkert ca. like lang tid før det kommer til PC som det gjorde når GTA3 kom til PC.. altså ca. 1 år etter det kom til PS2 var det ikke?...

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte spillet i dag etter mye leting i butikkene, men det var det verdt. Fy faen så kult!

Tenkte jeg kunne starte en liten konkurranse her jeg nå da.

Hvem drar lengst på bakhjulet??

Fikk en bra distanse nå nettopp :D :D

WHEELIE BONUS: $242 Distance: 1177,40m

Time: 33 seconds

Dro langs hele Ocean beach og Washington beach.

Dette var med scooteren.

Når man først får den i balanse er det bare å holde gassen, og lene seg bakover, og styre unna hindere så lenge man klarer

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dra helt over til Sverige (les: svinesund) får å få tak i spillet. Betalte 554kr for det der. Helt klart verdt penga og litt til!!!

Det er så mye kult du kan gjøre der at jeg ikke orker å nevne halvparten av det en gang, bare stikk å kjøp det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil det beste spillet som har kommet til PS2!!

Er kult å bare kjøre r-sykkel hele tiden.....

har dere kommet langt da??

Jeg får ikke fler oppdrag jeg.....

Jeg har tatt over det store huset til han "bossen" + at jeg har kjøpt filmstudio og trykkeriet.....

Noen som har noe tips om hva jeg bør kjøpe nå???

Tenkte jeg skulle kjøpe Malibu diskotek, men jeg må ha litt mer penger først....

:cool: :cool:

post-1035-13804850549497_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider