Gå til innhold

GTA Vice City

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Eurofighter

cheating SUX........viss du ikke kan spille det slik det er fra før så fortjener du ikke og ha det........

Det kan jo være gøy å eksperimentere litt da..

disse "cheatsene" er jo lagt inn av utviklerne for å variere gameplayen, og skape et mere variert spill..

Hvis man bruker cheats for å fullføre et spill, så er det jo teit.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blææææææ :D :D :D :D

ok da, jeg utdypet meg ikke bra nok, det var for å fullføre et spill jeg mente, men som i gta, en pengecheat er ikke bra, for da har du pengene senere også.....om du da ikke loader spillet tilbake isteden for og save det etter cheatingen :) unnskyld for misforståelsen :)

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullstendig enig jeg og, må jo gjennomføres uten cheats, men de fleste av kodene er jo morroting som er lagt inn, sånn som å kjøre elektrisk golf-bil i gatene å sånn, hjelper ikke å gjennomføre spillet det liksom... Synes det er like gøy å cruise rundt, høre på radio og finne på faenskap som det er å gjennomføre spillet jeg:D

Prøv iallefall å skifte appearance til Candy Suxxx, den reima med schwære cahonas:titties: og minimaaal bikini:D

Haakon O.

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Prøv iallefall å skifte appearance til Candy Suxxx, den reima med schwære cahonas:titties: og minimaaal bikini:D

apropo.. mener å huske at det var Jenna Jameson som hadde stemmen til Candy Suxxx :D

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken på Vice City er jo helt genial, og en kan få kjøpt en 7-disc box med all musikken på: http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=CD&title=109552

Noen som har sett den til salgs her til lands enda? I tilfelle til hvilken pris?

EDIT: Litt bedre info: http://www.vicecityradio.com/

Haakon O.

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

apropo.. mener å huske at det var Jenna Jameson som hadde stemmen til Candy Suxxx :D

Jepp - stemmer det! :D

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eurofighter

dere som har Vice City, er det slik at om du kjøper for eks et drosjeselskap, om du _carjacker_ en av dine egne drosjer, kan du tape penger på det da?? :)

Det tror jeg ikke...

Har faktisk ikke sett etter, men jeg tror ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel egentlig ganske mye til for å tape penger i dette spillet..

.. tror jeg eier snart alt man kan eie.. flyr fly og helikopter, båter har jeg nok av.. biler og sykler.. og ikke minst penger :D

Så nå skal jeg snart starte på alle 100 pakkene rundt omkring.. og etter det, alle "rampage" oppdragene.. da er man godt på vei til de 100% jeg vil oppnå ..

.. UTEN juks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider