LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Eurofighter cheating SUX........viss du ikke kan spille det slik det er fra før så fortjener du ikke og ha det........ Det kan jo være gøy å eksperimentere litt da.. disse "cheatsene" er jo lagt inn av utviklerne for å variere gameplayen, og skape et mere variert spill.. Hvis man bruker cheats for å fullføre et spill, så er det jo teit. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 blææææææ :D :D :D :D ok da, jeg utdypet meg ikke bra nok, det var for å fullføre et spill jeg mente, men som i gta, en pengecheat er ikke bra, for da har du pengene senere også.....om du da ikke loader spillet tilbake isteden for og save det etter cheatingen :) unnskyld for misforståelsen :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Er fullstendig enig jeg og, må jo gjennomføres uten cheats, men de fleste av kodene er jo morroting som er lagt inn, sånn som å kjøre elektrisk golf-bil i gatene å sånn, hjelper ikke å gjennomføre spillet det liksom... Synes det er like gøy å cruise rundt, høre på radio og finne på faenskap som det er å gjennomføre spillet jeg:D Prøv iallefall å skifte appearance til Candy Suxxx, den reima med schwære cahonas:titties: og minimaaal bikini:D Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by The Mazta' Prøv iallefall å skifte appearance til Candy Suxxx, den reima med schwære cahonas:titties: og minimaaal bikini:D apropo.. mener å huske at det var Jenna Jameson som hadde stemmen til Candy Suxxx :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Musikken på Vice City er jo helt genial, og en kan få kjøpt en 7-disc box med all musikken på: http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=CD&title=109552 Noen som har sett den til salgs her til lands enda? I tilfelle til hvilken pris? EDIT: Litt bedre info: http://www.vicecityradio.com/ Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Var det ikke slik at dette ikke kom på PC a'? Leste mye om dette før spillet kom hvertfall. Men spillet er fett nok d. :) Vurderer å kjøpe PS2 igjen. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 gta3 vice city er bare så jæævlig fett. kan jo råne som bare fan der. børne rundt og greier :) ønsker meg ps2 til jul :) :) :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by LupoB0Y apropo.. mener å huske at det var Jenna Jameson som hadde stemmen til Candy Suxxx :D Jepp - stemmer det! :D Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 2581,96m... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 dere som har Vice City, er det slik at om du kjøper for eks et drosjeselskap, om du _carjacker_ en av dine egne drosjer, kan du tape penger på det da?? :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Eurofighter dere som har Vice City, er det slik at om du kjøper for eks et drosjeselskap, om du _carjacker_ en av dine egne drosjer, kan du tape penger på det da?? :) Det tror jeg ikke... Har faktisk ikke sett etter, men jeg tror ikke det.. Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 ok :) tror jeg skal skaffe meg det spillet, ser dritfett ut :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Skal vel egentlig ganske mye til for å tape penger i dette spillet.. .. tror jeg eier snart alt man kan eie.. flyr fly og helikopter, båter har jeg nok av.. biler og sykler.. og ikke minst penger :D Så nå skal jeg snart starte på alle 100 pakkene rundt omkring.. og etter det, alle "rampage" oppdragene.. da er man godt på vei til de 100% jeg vil oppnå .. .. UTEN juks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by MajiiK 2581,96m... Hva faen? Her kommer jeg for å skryte av mine 1534m på bakhjulet, så har du allerede prestert å skryte på deg 1047,56m mer enn meg. This means war! Vel, jeg har i alle fall bevis! BILDEBEVIS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Dette er hva jeg har holdt på med de siste to timene: (Jeg kan ikke tape.. :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg