Assman Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by triggerhappy 5081:D :D :D :op hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Jeg har et lite problem, jeg har lekt litt med noen koder som jeg fant og testa ut litt forskjelig...vet ikke hvilken kode det er, men ihvertfall så er alle folk helt gærne på meg og skyter etter meg og kjører over meg og ingen biler stopper slik at jeg får tatt dem...hvilken kode skal jeg ta for og bli kvitt dette igjen??det er jævlig slitsomt!! Noen andre som har hatt dette problemet?? Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by kai_willy Jeg har et lite problem, jeg har lekt litt med noen koder som jeg fant og testa ut litt forskjelig...vet ikke hvilken kode det er, men ihvertfall så er alle folk helt gærne på meg og skyter etter meg og kjører over meg og ingen biler stopper slik at jeg får tatt dem...hvilken kode skal jeg ta for og bli kvitt dette igjen??det er jævlig slitsomt!! Noen andre som har hatt dette problemet?? På 3ern fikk man iallefall ikke bort der kodene, har ikke hørt at det går på VC. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by kai_willy Jeg har et lite problem, jeg har lekt litt med noen koder som jeg fant og testa ut litt forskjelig...vet ikke hvilken kode det er, men ihvertfall så er alle folk helt gærne på meg og skyter etter meg og kjører over meg og ingen biler stopper slik at jeg får tatt dem...hvilken kode skal jeg ta for og bli kvitt dette igjen??det er jævlig slitsomt!! Noen andre som har hatt dette problemet?? Vel du kan prøve å taste koden en gang til.... Hvis du ikke vet hvilken kode det var, se på : http://www.gouranga.com/ Det er nok "Peds Hate You" koden.. Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 jeg har testet det...men det gikk rett og slett ikke..så nå har jeg begynnt på nytt igjen:( kjipern, men det var så slitsomt med alle de crazy folka! hehe...så jeg anbefaler dere ikke og bruke disse kodene!!:D Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by kai_willy jeg har testet det...men det gikk rett og slett ikke..så nå har jeg begynnt på nytt igjen:( kjipern, men det var så slitsomt med alle de crazy folka! hehe...så jeg anbefaler dere ikke og bruke disse kodene!!:D Var det altså slik at du tastet koden, folka klikka på deg.. .. og de sluttet ikke med det heller!? Selv om du skrudde av maskinen!?! Og loadet en annen savagame?!?! Alle kodene har fungert hos meg.. har bare ikke lagret etter jeg har "skrudd de på" for å si det slik.. hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Det er der jeg nemmlig gjorde feilen, jeg lagret etter at jeg hadde testa koden....og da fikk jeg det ikke bort igjen...hehe... så det var det som var litt dumt.,.:op Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Det er vel bare så enkelt som å ikke save etter du har tastet koden? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Joa, enkelt og greit...men jeg tenkte rett og slett ikke over det da...så nå har jeg bare begynnt på nytt..:D Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Originally posted by kai_willy Joa, enkelt og greit...men jeg tenkte rett og slett ikke over det da...så nå har jeg bare begynnt på nytt..:D helt enig det er bedre å begynne på nytt en å fortsette på et spil med bare feil gjort :op Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 gampen da........må kje snakka sånn :P Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 hmm jeg er på 50% fullført og nå har jeg "runna" spillet.... er dette vanlig? nå er det vel bare å finne hidden packages og kjøpe resten av eiendommene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by BimmerMisbruker hmm jeg er på 50% fullført og nå har jeg "runna" spillet.... er dette vanlig? nå er det vel bare å finne hidden packages og kjøpe resten av eiendommene. Stemmer det, må ta alle taxi oppdragene og alt det andre, jeg har ca 57 % og har bare igjen 2 tlf oppdrag men kjøpt stort sett alt. Mangler bare et par garasjer tror jeg. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Noen som kan forklare meg hvordan en Idaho ser ut ?? Et bilde hadde vært knall :) eller en enkel forklaring.....mangler kun denne bilen ellers så har jeg vel kjøpt og gjort det meste tror jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Ticket2Fly Noen som kan forklare meg hvordan en Idaho ser ut ?? Et bilde hadde vært knall :) eller en enkel forklaring.....mangler kun denne bilen ellers så har jeg vel kjøpt og gjort det meste tror jeg.... gå på denne siden: http://www.localnine.com/comments.php?postID=642 er et ganske genialt kart over vice city med alt av hidden packages, bygninger man kan kjøpe, side missions med forklaring og forskjellige items. går du på 100% completion, side missions og trykker på sunshine autos så får du liste over bilene du trenger med bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg