zckumling Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Woho :D Der var jeg eier av et stk nytt panser og et stk (ny) komplett frontplate. og en blinklykt.. :P Kommer vel kansje noen bilder i fremtiden.. :) Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Kor bestilte du nye deler fra? sombrero Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Kor bestilte du nye deler fra? sombrero Bilomsetningen BB AS http://www.bilomsetningen.no De tar scirocco-bestillinger på forespørsel, ring eller send en mail. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Der var arbeidet startet.. Hentet delene i Bergen og tok de på hurtigruten(hvor jeg for tiden jobber som elektrikerlærling) på vei hjemover til Tromsø. Delene oppbevarte jeg på fengselcella som er rett ved elektrikersjappa. Har tatt noen bilder med mobilen.. bedre enn ingenting.. :\ Panseret sto standhaftig mot sjøens raseri etter jeg plasserte det bak dassn.. :scared Frontplata måtte nok bare ligge på dørken.. Da jeg kom hjem måtte jeg jo selvfølgelig hente Sciroccoen til en mer skruvennlig arbeidsplass, og på hengeren måtte den. Begynte med å skru av lykter og fjerne panseret. Deretter fjerne listene for å gjøre bilen litt "clean" i den forstand det er mulig :P Det tok så jævlig mye tid så jeg har utsatt den andre siden av bilen til en senere anledning ;) For å skifte frontplate må vi ha av skjermene og det er ingen lett jobb i og med at de sitter som støpt i store klatter med tettemasse.. Halveis.. Ny dør bestilles i morgen.. denne ble gjengvoldtatt av ansatte i 'Posten'. Her trenger jeg ny baklykt.. eller prøve å jukse litt.. og et bilde av interiøret.. Skal legge opp nye bilder når jeg har noe å vise og fortelle :P Arbeidsliste: ** Skifte frontplate og panser / lakk ** Bytte eksospotte (borret hull i av forrige eier) ** Bytte frontrute ** Reparere takluke (henger litt ned på ene siden) + taktrekket løsnet rundt takluka. ** ++ ++ Planer: ** Dette kommer MANGE til å reagere på, men jeg tror det blir bra: Seidl Frontfanger og Bakfanger (sideskjørt etterhvert) + en eller annen ny baklukespoiler. *med forbehold om endringer* :P Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 der var døra bestilt. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 morsomt å følge :) tøffe biler.. vil nesten si klassiker, selv om det blir litt galt for en bil fra 90 :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Denne har potensiale til å bli skikkelig stilig :) Har sansen for disse bilene, men økonomien og kompetansen sier nei. hehe Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Denne har potensiale til å bli skikkelig stilig :)Har sansen for disse bilene, men økonomien og kompetansen sier nei. hehe Stå på! Skal gjøre det jeg kan for å få den i hvertfall LITT stilig :P Hvor fort jeg får den på veien kommer helt an på prioriteringene mine. Nå prioriterer jeg først og fremst frontskaden. Siden jeg ikke kjenner noen dyktige sveisere skal jeg ha bilen inn på verksted for å skifte frontplate, samt lakkering av frontplate, panser og førerdør. Blir nok å koste noen lapper. Foreløpig har jeg bare fjernet frontskjermene og de var jo en historie for seg selv.. skulle nesten tro det ikke var meningen at det skulle være mulig å ta de av, var jo 2 tonn tetningsmasse som var med å gjøre jobben kjip. Måtte ligge der med tapetkniv, tappjern og hammer for å få det vekk. :P (vet det går an å brenne vekk den massen eller.no) Heldigvis har jeg ikke like dårlig økonomi nå som da jeg hadde søppel-Golfen sombrero Sitter for øyeblikket å venter på døra. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Nå begynner vi å snakke ! :disco Bra du begynner å få denne i stand. Er jo en utrolig flott bil Jeg skrur Peugeot om dagen (må jo ha meg et vrak og kjøre med, så jeg kan sette Rocco'n inn og begynne å pusse orntli' på'n :hug: Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Transportfirmaet som skulle levere ny-døra mi klarte å drite på draget og ødelegge den.. !!! Øvre del av døra var skeiv som en hyllekant og begge glassa var knust.. Faen jeg var forbanna da jeg omsider tok det inn over meg! Døra var i tillegg i samme farge som bilen min og lakken var helt fin.. hadde Kjell Hansen Shipping gjort jobben sin hadde jeg sluppet å lete etter ny dør som garantert må lakkeres.. K.H. Shipping :aug: Noen som har ei venstre dør å selge meg? *Hompen Dekk og Bil* har ei dør fra en 83 modell, men det var visst noe rust på den så jeg prøver å finne en annen dør som kansje er mer attraktiv :P Er for øyeblikket på jobb (Hurtigruten) og kan ikke skru noe igjen før 12. Juli .. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Komplett Seidl styling bestillt. Frontfanger, bakfanger og sideskjørt.. yodude Forventer å få dette i slutten av juli. :pray Allah akbar! :pray Da er det bare å smøre seg med tolmodighet.. og finne en ny dør og noen frontdetaljer.. Har ingen planer for øyeblikket om noen corradofront :o Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Komplett Seidl styling bestillt. Frontfanger, bakfanger og sideskjørt.. yodude Ahhh, nostalgi! Jag hade en Scirocco 2 för några år sedan, den blev påkörd när den stod parkerad i en båthamn av en herre som inte var bäst på att backa med båt-trailer :mad: Eftersom föraren dessutom var onykter ville han inte blanda in försäkringsbolaget så han gav mig 15000:- cash! Sålde bilen till en kompis dagen efter för 12000:- :) Han började renovera den och fick tag på väldigt många delar via en kontakt jag hade, delarna var nylackade i samma färg (kometblau met?) dessutom och hade suttit på en bil som blev krockad veckan efter omlack. Sen köpte han just detta seidl-paketet till den, plus den gigantiska Riegervingen, dessutom monterade han Corradofront. Mitt upp i arbetet så blev han tillsammans med en dam som han fick två barn med, så nu har projektet stannat upp några år. Går numera under projekt 2010 :) Karossarbetet hann precis bli klart och injusterat så det är en hel del kvar att göra. Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Nå er stylingen betalt og venter på at den skal sendes fra tyskland. Prøver for øyeblikket å finne noen som kan bytte frontplata mi. kommer med nytt innlegg senere. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 bare lurte på hvor mange hester det er i GT'en? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 bare lurte på hvor mange hester det er i GT'en? Det er 95hk på GT2 versjonen av scirocco. Stylingdelene ankommer Norge ca 19. Juli ... Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg