Schlasken Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 sweet ride :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by Schlasken sweet ride :D rett og slett vill;););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 jupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 ikke ille denne heller.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 hva med denne? Flere bilder her. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Felgene på den øverste og den gule som jeg postet bilde av, de er jo skikkelig feeeeeeeete... Men de passer vel bedre på en strømlinjeformet bil enn mazdaen min. Denne RX7`en er oxo ganske fet, og den har litt like felger som de to andre. En annen ting er at den sorte og RX7`en jeg poster her er helt dønn perfekt senket, bare se på dekkene bak, hvor fin overgangen er mellom dekk og hjulbue. Bil er kunst :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by aWeX En annen ting er at den sorte og RX7`en jeg poster her er helt dønn perfekt senket, bare se på dekkene bak, hvor fin overgangen er mellom dekk og hjulbue. Bil er kunst :) Ser fett ut, men det kan vel ikke være noe særlig med kjøreegenskaper i den? Det er jo ikke mulig med noe fjøringsvei? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by eirikoo Ser fett ut, men det kan vel ikke være noe særlig med kjøreegenskaper i den? Det er jo ikke mulig med noe fjøringsvei? Nå nevnte du noe som svært få her inne hverken vet noe om, eller bryr seg om! :D :D :D :D Bare det er rice, og psycko lavt liksom! lol *dette inlegget bes ta med litt humor* :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by ola Nå nevnte du noe som svært få her inne hverken vet noe om, eller bryr seg om! :D :D :D :D Bare det er rice, og psycko lavt liksom! lol *dette inlegget bes ta med litt humor* :D ;) Det er bra med lav bil med tanke på rullesenteret og slikt, men det hjelper jo absolutt ingen ting hvis hjulene ikke har evne til å holde seg på bakken hele tiden. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by ola Nå nevnte du noe som svært få her inne hverken vet noe om, eller bryr seg om! :D :D :D :D Bare det er rice, og psycko lavt liksom! lol *dette inlegget bes ta med litt humor* :D Maxisenka bil med null fjæring får meg til å tenke i VAG-baner.... Lenge leve Golf og Polo.. de er så søte der de spretter bortover asfalten og kule gutta inni nikker med hodene for de klarer ikke la være.. :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by henningl de er så søte der de spretter bortover asfalten og kule gutta inni nikker med hodene for de klarer ikke la være.. :D Vi nikker med vilje da.. må jo hilse på alt og alle.. :D obs: Kompisen min var sykemeldt en uke med nakkesmerter etter en tur til vålerbanen ifjor.. ;) Go low Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 kom forresten tilfeldigvis på at jeg har en film av nevnte driftmobil liggende... nå ligger den her: http://camel.abuse.cx/~henningl/240sx_aaasome_drift.avi Er ikke bare på bilde at den er rå nemli :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by henningl kom forresten tilfeldigvis på at jeg har en film av nevnte driftmobil liggende... nå ligger den her: http://camel.abuse.cx/~henningl/240sx_aaasome_drift.avi Er ikke bare på bilde at den er rå nemli :D Ahh, en klassiker! Den er fet! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg