Gå til innhold

driftmobile!

Schlasken

Anbefalte innlegg

Felgene på den øverste og den gule som jeg postet bilde av, de er jo skikkelig feeeeeeeete... Men de passer vel bedre på en strømlinjeformet bil enn mazdaen min. Denne RX7`en er oxo ganske fet, og den har litt like felger som de to andre. En annen ting er at den sorte og RX7`en jeg poster her er helt dønn perfekt senket, bare se på dekkene bak, hvor fin overgangen er mellom dekk og hjulbue. Bil er kunst :)

post-506-13804850507566_thumb.jpg

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

En annen ting er at den sorte og RX7`en jeg poster her er helt dønn perfekt senket, bare se på dekkene bak, hvor fin overgangen er mellom dekk og hjulbue. Bil er kunst :)

Ser fett ut, men det kan vel ikke være noe særlig med kjøreegenskaper i den?

Det er jo ikke mulig med noe fjøringsvei?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Ser fett ut, men det kan vel ikke være noe særlig med kjøreegenskaper i den?

Det er jo ikke mulig med noe fjøringsvei?

Nå nevnte du noe som svært få her inne hverken vet noe om, eller bryr seg om! :D :D :D :D Bare det er rice, og psycko lavt liksom! lol

*dette inlegget bes ta med litt humor* :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Nå nevnte du noe som svært få her inne hverken vet noe om, eller bryr seg om! :D :D :D :D Bare det er rice, og psycko lavt liksom! lol

;)

Det er bra med lav bil med tanke på rullesenteret og slikt, men det hjelper jo absolutt ingen ting hvis hjulene ikke har evne til å holde seg på bakken hele tiden.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Maxisenka bil med null fjæring får meg til å tenke i VAG-baner.... Lenge leve Golf og Polo.. de er så søte der de spretter bortover asfalten og kule gutta inni nikker med hodene for de klarer ikke la være.. :D

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

de er så søte der de spretter bortover asfalten og kule gutta inni nikker med hodene for de klarer ikke la være.. :D

Vi nikker med vilje da.. må jo hilse på alt og alle.. :D

obs: Kompisen min var sykemeldt en uke med nakkesmerter etter en tur til vålerbanen ifjor..

;)

Go low

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider