NissanPrimera Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by ArraKiss Ja, jeg lurer jo fortsatt på å kjøpe meg Primera iløpet av vinteren. Men valget er ikke like lett. Leste om Nissan Primera 2,0 CVT Sport som virket fristende med priser under 200k er det kanskje et gromt valg i forhold til en 98++ mod GT som ligger å vaker rundt 150K....!? Eller hva menner primera folket om det... noen som har kjørt CVT'n? Og evt GT'n (p11) som kan sammenlikne dem.. Uansett, Primera blir det iløpet av vinteren en gang.. må bare kvitte meg med my four rings først.. :D CVT kassa er skuffende..... Er veldig treig til og gire etter du har dratt i spaken.... Det er jo bare en automat-kasse som man kan gire manuellt! Det som er positivt med den er om du bruker den i automat-modus, for da blir den liggende på det turtallet hvor motoren er sterkest hele tida ved bånn gass..... Går faktisk greit da! P11 Gt er en morsom bil (antakgelig min neste bil også, men jeg kvitter meg nok ikke med P10`n min med det første) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Var på Technicas for å se på Nissan Primera M6 Sport på lørdag. Selfølgelig var butikken stengt på lørdager, men bilen så pen ut og den er full spekket med utstyr. Med litt utvendige modifikasjoner kan den bilen bli drit fet. Tviler på at jeg kommer til å ta opp låne, men det frister. Er litt mye som ryker på den gamle srien.... http://www.technicas.no Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Kjøp GT p11 om du har penger til det :) da får du mest.. det er mye som er anneledes... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Primera Sport er stas det. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Går ikke like godt da :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg