Machagen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Har nå fått all stylingen til min golf 2 og har gjort grov arbeidet av pussinga (fjærnet rusta,sparklet,fjernet emblemer osv) og nå genstår bare tilpassing av stylingen og fin pussinga... men har et lite problem klarer ikke bestemme meg for hvordan farge jeg skal ha på bilen...:rolleyes: ... så lurte på om det var neon her som kunne poste bilder av noen biler med litt fete freshe farger.... skal snart legge ut noen bilde av bilen so far... Takker Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Standox sin silver line..... trenger ikke ord for og beskrive den lakken... :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 finnes mange fine farger og velge i, men for all del...ikke en blå golf til. Blått er pent, men altfor oppbrukt etter min mening... lakk den i en farge som skiller seg litt ut ifra mengden golf 2ere... kanskje en brun metallic farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Gult er kult! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Dette er pent :D Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 pent men oppbrukt.... hva med en pen sølvfarge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Beige med 3 lag klarlakk :idea: Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Liker lilla/rosa fargen som jeg har - ikke det at jeg trenger se flere golfer i den fargen da - men ivertfall stilig farge som vekker oppmerksomhet. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Tøff gulfarge. Vekker også oppmerksomhet sikkert. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Sonick Liker lilla/rosa fargen som jeg har - ikke det at jeg trenger se flere golfer i den fargen da - men ivertfall stilig farge som vekker oppmerksomhet. det stemmer det sonick, la ivertfall merke til bilen din da eg var på vei til stavanger i fjor sommer hehe:D satser på det er greit eg legger ut bildet eg tok------ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Synes denne grønnfargen er jævla rå yodude Og den blåfargen som speedWell har på "R20'en" sin! Jævla fin! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 var ganske fin grønnfarge det der da...... min bil er grønn blå---- lakket den i original farge for eg aldri klarte å bestemme meg for en farge før lakkering..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V det stemmer det sonick, la ivertfall merke til bilen din da eg var på vei til stavanger i fjor sommer hehe:D satser på det er greit eg legger ut bildet eg tok------ WTF ? din papparatsi ? å så får du meg med på bildet også da ... viste ikke d bildet var tatt jeg en gang. Tror forøvrig jeg må få tatt noen nye bilder snart - en del forandringer er gjort siden jeg tok bilder sist. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Sonick WTF ? din papparatsi ? å så får du meg med på bildet også da ... viste ikke d bildet var tatt jeg en gang. Tror forøvrig jeg må få tatt noen nye bilder snart - en del forandringer er gjort siden jeg tok bilder sist. hehe, er ganske nøyaktig et år siden....stoppa på den matsjappa like ved siden av bensinstasjonen(shell) får å kjøpe litt mat på vei til stavanger....så såg eg bilen din og syntes den var fin så knipsa eg hehe......du som kjem traltende der? du må jo ha sett en kar med et fotoapparat da......:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Tror jeg begynner å huske nå - en mainiac med kamera som sto å knipset et bilde når jeg kom ut ja .. Men et år er gått å det var glemt - regnet ivertfall ikke å se d igjen ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg