Gå til innhold

Hvilken farge

Ranger emnet

Machagen

Anbefalte innlegg

Har nå fått all stylingen til min golf 2 og har gjort grov arbeidet av pussinga (fjærnet rusta,sparklet,fjernet emblemer osv) og nå genstår bare tilpassing av stylingen og fin pussinga... men har et lite problem klarer ikke bestemme meg for hvordan farge jeg skal ha på bilen...:rolleyes: ... så lurte på om det var neon her som kunne poste bilder av noen biler med litt fete freshe farger.... skal snart legge ut noen bilde av bilen so far...

Takker

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Sonick

Liker lilla/rosa fargen som jeg har - ikke det at jeg trenger se flere golfer i den fargen da - men ivertfall stilig farge som vekker oppmerksomhet.

aac.sized.jpg

det stemmer det sonick, la ivertfall merke til bilen din da eg var på vei til stavanger i fjor sommer hehe:D

satser på det er greit eg legger ut bildet eg tok------

P1010001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2gti16V

det stemmer det sonick, la ivertfall merke til bilen din da eg var på vei til stavanger i fjor sommer hehe:D

satser på det er greit eg legger ut bildet eg tok------

P1010001.jpg

WTF ? din papparatsi ? å så får du meg med på bildet også da ...

viste ikke d bildet var tatt jeg en gang.

Tror forøvrig jeg må få tatt noen nye bilder snart - en del forandringer er gjort siden jeg tok bilder sist.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

WTF ? din papparatsi ? å så får du meg med på bildet også da ...

viste ikke d bildet var tatt jeg en gang.

Tror forøvrig jeg må få tatt noen nye bilder snart - en del forandringer er gjort siden jeg tok bilder sist.

hehe, er ganske nøyaktig et år siden....stoppa på den matsjappa like ved siden av bensinstasjonen(shell) får å kjøpe litt mat på vei til stavanger....så såg eg bilen din og syntes den var fin så knipsa eg hehe......du som kjem traltende der? du må jo ha sett en kar med et fotoapparat da......:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider