vwgti16v Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Sonick Tror jeg begynner å huske nå - en mainiac med kamera som sto å knipset et bilde når jeg kom ut ja .. Men et år er gått å det var glemt - regnet ivertfall ikke å se d igjen ... jah, verden er ikkje så stor som man trur :D menmen fin bil og fin farge ivertfall---- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 du kan jo lakke den alpinhvit som min!!! kode: L90E og ikke mobb felgene.... har Azev A 9x16 på tur yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Seriøst da man - man lakker ikke en golf 2 hvit ? Er jo trekk i brukt bil prisen om en golf 2 er hvit ... Blir liksom litt for kjedelig spør du meg ... eneste er om du har en som er hvit å ikke orker å skifte farge. Men om du skal skifte farge så lakker du den da ikke hvit ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Sonick Seriøst da man - man lakker ikke en golf 2 hvit ? eneste er om du har en som er hvit å ikke orker å skifte farge. var en kødd da! hehe:D jeg gidda ikke å skifte farge.... og var heller ikke ute etter en bil som skulle se MONGO_EKSTREM ut fordi med 112hk så kan man ikke følge opp en giftgrønn paintjob...... MIN mening det selvfølgelig. Men jeg ville heller ha en mer anonym bil..... Som bare var gjennomført pen. Og så original, og smått modifisert ut. Ikke nødvendigvis sinnsykt stylet med sjelden farge :rolleyes: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V var ganske fin grønnfarge det der da...... min bil er grønn blå---- lakket den i original farge for eg aldri klarte å bestemme meg for en farge før lakkering..... nydelig farge!! sleng ut no mer bilder av denne fine 2er golfen da :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Sonick WTF ? din papparatsi ? å så får du meg med på bildet også da ... viste ikke d bildet var tatt jeg en gang. Tror forøvrig jeg må få tatt noen nye bilder snart - en del forandringer er gjort siden jeg tok bilder sist. Ganske frekk den sierra`n du hadde parkert ved også ;) og du trenger noen nye bilder ja...... Ny eksos/håndtak/baklykter/grøftelys/klarglass lykter +++ (i forhold til disse bildene) :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Gou Ganske frekk den sierra`n du hadde parkert ved også ;) ja va den eg trodde han tok bilder av :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Sonick ja va den eg trodde han tok bilder av :D det var jo og det da, nokken som skubbet meg når eg tok bildet:D thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Synes denne grønnfargen er jævla rå yodude Og den blåfargen som speedWell har på "R20'en" sin! Jævla fin! aning om hviken farge dette er , altså kode ? hva vil det koste å få lakka golfen , tenker da på svart metallic eller metallic grønn Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by RoBeRt0 aning om hviken farge dette er , altså kode ? hva vil det koste å få lakka golfen , tenker da på svart metallic eller metallic grønn ikke peil. Vis en lakker bildet, og spør om han kan blande deg en liten prøve av noe lignende.... Når det gjelder pris så kan det variere jævlig mye alt etter hvor godt du kjenner lakkerer'n og om hvor mye grunnarbeid du gjør selv osv.... Og om du vil ha det gjort på dagtid eller kveldstid.... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Ingen her som husker Polizei fra forumet her for en god stund siden? :) Hadde lakket 2`ern sin i samme farge som de tyske politibilene... Husker jeg synes det var jævli fett. Ble forøvrig omtalt som "Lotto-Golfen" ettersom den ble brukt i en Lotto reklame på TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 steikje.. Nå fikk jeg lyst til å lakke bilen :) Tror jeg skal ha en blåfarge.. Husker ikke helt hva den heter.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Lakk den Tornadorød, original farge til golf som jeg synes passer perfekt på en liten bil.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Enig med NoFear... Tornadorød, gjerne med med litt ekstra klarlakk for blankhetens skyld, og med svarte detaljer og tona ruter. Kler en "liten" Golf II... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Masse creds til dere som har posta bilder... fortsett med det.. lakken blir trolig kjøpt inn på Onsdag og bilen lakka en dag til neste uke.. digger den lill/rosa golfen.. liker ikke fargen men fet ellers.. men smaken er som baken.. hadde kjøpt den liksom:D Men den brun gule oransje golfen og den grønne golfen er døds fete.. digger de fargen så... hehe men fortsett og poste bilder.. jeg legger ut bilder fra hele prosjektet mitt når jeg har fått den lakka.. hehe takk til gutter og jente.... Og hvis noen har noen fete 15 eller 16 og selge for en billig penge blir jeg glad..... har noen slitne 14 alu..thnihihii..fikk de gratis av nabon da ehhe men det var litt åff topic:D :D :D :D :cool: :cool: :cool: Takk takk:D Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg