Machagen Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 det er best hvis bilde blir posta med farge kode...:D :D :D Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 fargekoder er en bra ting. Har lyst å lakke bilen jeg også.. Den grønne golfen var vertfall fet farge på:) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Var og kjøpte farge i dag og det ble en lys blå farge, ikke noe spes men tror den passer på en golf 2, den er ikke baby blå eller noe men en fin farge og skiller seg likevel ut i mengden. Takker for alle fine forslag bilen blir lakkert på mandag og hvite lykter rundt hele bilen er underveis igjen takk Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 nå har jeg nerda lenge nok forran datan på tide og pusse,sparkle,pusse osv Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Machagen Var og kjøpte farge i dag og det ble en lys blå farge, ikke noe spes men tror den passer på en golf 2, den er ikke baby blå eller noe men en fin farge og skiller seg likevel ut i mengden. Takker for alle fine forslag bilen blir lakkert på mandag og hvite lykter rundt hele bilen er underveis igjen takk Håper bare det ikke er den standard golf2-fargen da... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 nei overhode ikke... er lit vanskelig og si.. var litt i tvil når jeg kjøpte den istad, men prøvde den på den gamle frontfangeren min istad og ble overasket.. den er sikkelig deilig blå liksom... hehe.. det var digg det.. men må nesten utigjen.. nå er viskern og spyler dysa bak borte.. bare pooofh borte... Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V var ganske fin grønnfarge det der da...... min bil er grønn blå---- lakket den i original farge for eg aldri klarte å bestemme meg for en farge før lakkering..... Monzablå! L5Y(?) Samme som min gamle 16V det der! En av de peneste fargene jeg har sett var det iallefall! :) R.I.P. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 nydelig farge det der.. men ble blå på meg http://home.no/machagen/inedx.html Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Tommy L Monzablå! L5Y(?) Samme som min gamle 16V det der! En av de peneste fargene jeg har sett var det iallefall! :) R.I.P. jepps, en nylakkert monzablå sak......ganske pen farge egentlig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Tommy L Hvor stor er de Azev A-Felgene på bildet??? Har kjøpt meg sånne, og skal hente dem i tyskland om et par uker. De jeg har kjøpt er 7,5x16 foran og 9x16 bak. Har 60mm senk fra "AP sportfahrwerke" på GTi'en, og er rett og slett jævla spent på hvordan det kommer til å gå.... Var den 16v'n din mye senka? og hvilken dekk/felg-dimensjon hadde du? setter pris på tilbakemelding! Fresh bil med fet farge forresten yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Hvor stor er de Azev A-Felgene på bildet??? Har kjøpt meg sånne, og skal hente dem i tyskland om et par uker. De jeg har kjøpt er 7,5x16 foran og 9x16 bak. Har 60mm senk fra "AP sportfahrwerke" på GTi'en, og er rett og slett jævla spent på hvordan det kommer til å gå.... Var den 16v'n din mye senka? og hvilken dekk/felg-dimensjon hadde du? setter pris på tilbakemelding! Fresh bil med fet farge forresten yodude Det var 7.5x17 & 8.5x17 bak 215 40 Var Eibach pro-kit som senker det Eibach mener er perfekt senk.. Var kappa en god del i skjermene. Yep, var pen den 16V'n.. synd noen jævler stakk av gårde med den.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Trodde ingen likte fargen min jeg. Ly3d - Tornadorød Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Tommy L Det var 7.5x17 & 8.5x17 bak 215 40 Var Eibach pro-kit som senker det Eibach mener er perfekt senk.. Var kappa en god del i skjermene. Yep, var pen den 16V'n.. synd noen jævler stakk av gårde med den.. Ja, måtte alle som stjeler og/eller bryter seg inn i andre folks biler og ødelegger deres eiendeler og i værste fall deres livsverk BRENNE I DET GLOHEITESTE HELVETTE Hvis jeg hadde sett en faen bryte seg inn i MIN bil....... skulle det ikke gått mer enn 10sek før jævelen ønsket at han var død.... fuckufy faenfucku blir sint når jeg tenker på det.... Men takk for hjelpa!!! (info om felgene og senkinga) Noen som har peil på hvor mye et sånt eibach pro-kit senker?? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by daho Trodde ingen likte fargen min jeg. Ly3d - Tornadorød Jeg liker den, hadde samme selv.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg