six Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Kjøpte Touran 1.9 TDI Highline i juni; er godt fornøyd, men er litt skuffet over hjulstøyen i bilen. Føles som om jeg sitter i en kakeboks! 16" Imola med Continental. Er det noe rart med mitt eksemplar av bilen? Kan noen komme med tips som kan redusere hjulstøyen? Six Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkirkebo Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Antageligvis er det dekkene dine...? Jeg prøvekjørte en 1.9TDI DSG med Michelin dekk, den hadde ganske mye hjulstøy. Når jeg fikk min 2.0TDI DSG så var det vesentlig mindre hjulstøy i den. Bilen ble levert med Bridgestone dekk. De er sannsynligvis mer stillegående enn Continental-dekkene. Sett på vinterdekkene og sjekk igjen, så blir det nok stor forskjell tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
six Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Jeg fikk også levert bilen med Bridgestone; jeg synes de dekkene bråkte marginalt mer! Hmmm, kanskje det er jeg som hører ekstra godt etter? Six Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 min kom med michelin energy, som jeg også syns støyet en hel del... samme gjør forøvrig michelin pilot sport ps2 som jeg har nå, men litt må jeg jo lide for skjønnheten :) mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Gammel post, men jeg sliter også med hjulstøy fra mine 17" med Pirelli P Zero Nero. Vurderer å kjøpe bilstereo demping og dempe hele bakdelen (hvor jeg synes mesteparten av lyden kommer fra) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 samme på min touran 2006 modell.. mye støy. byttet skiver og klosser i dag og da ble det mindre lyd,selv om det støyer litt fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Bilen er vel mest sannsynlig "dårlig" lydisolert mot hjulstøy siden så mange klager over dette.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Tipper de fleste som klager på hjulstøy her kjører varebil. Stor forskjell med og uten interiør bak i bilen. Har bygget om min fra vare til personbil, og merket stor forskjell. Har kjørt Pirelli P Zero Nero 225/40-18" hele tiden. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Det er jo bare å isolere det,er ikke så veldig mye jobb.Har gjort det selv.Men en kompis sier det hjelper å ha "rollo'n" oppe mot støyen,så da er det vel bare å teste det og hvis dere har den :) Lykke til Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg