Gå til innhold

Da Var Det Over For Herminator!

dudeskyline

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nissan s13

Kan man ikke også få 20% ekstra avslag i målt hastighet ved forbikjøringer?

FORSKRIFT OM TAP AV RETTEN TIL Å FØRE MOTORVOGN M.V

Har fartsovertredelsen skjedd i umiddelbar tilknytning til en ellers aktsom forbikjøring, vurderes forholdet noe mildere (fradrag med 20–30 %). Dette gjelder ikke når fartsoverskridelsen har vært vesentlig høyere enn det som er påkrevet for å foreta en ellers aktsom forbikjøring, eller den motorvogn som ble forbikjørt holdt høyere hastighet enn tillatt.

Jeg vil tro det er litt fåfengt å påberope seg "aktsom forbikjøring" med 95 i 50-sone, men det kan muligens ikke skade å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

haha....... stooooooopiiiiiiiiid! :D :D :D

" Har fartsovertredelsen skjedd i umiddelbar tilknytning til en ellers aktsom forbikjøring, vurderes forholdet noe mildere (fradrag med 20–30 %). Dette gjelder ikke når fartsoverskridelsen har vært vesentlig høyere enn det som er påkrevet for å foreta en ellers aktsom forbikjøring, eller den motorvogn som ble forbikjørt holdt høyere hastighet enn tillatt "

Sååååe.. Tape-R kem e stooooopiiiiid... forbanna taper.. lær deg å hold kjeft og prøv å vær litt meir vennlig.. iallefall hold deg på ford forume istede for å prøve å fucke opp alle andre forum også

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

" Har fartsovertredelsen skjedd i umiddelbar tilknytning til en ellers aktsom forbikjøring, vurderes forholdet noe mildere (fradrag med 20–30 %). Dette gjelder ikke når fartsoverskridelsen har vært vesentlig høyere enn det som er påkrevet for å foreta en ellers aktsom forbikjøring, eller den motorvogn som ble forbikjørt holdt høyere hastighet enn tillatt "

Sååååe.. Tape-R kem e stooooopiiiiid... forbanna taper.. lær deg å hold kjeft og prøv å vær litt meir vennlig.. iallefall hold deg på ford forume istede for å prøve å fucke opp alle andre forum også

hva nå da syte hue?. jeg har mistet lappen 2 ganger selv jeg. so what?. jeg syter ikke på forumet og forbenter sympati!

som fortjent!!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..ikke for å være sær, men det hadde vel gått ann å kjørt forbi uten å brent opp i 90kmt i en 50 sone? jeg mener..hvis dem lå under 50kmt skal det ikke sååå mye til for å komme forbi... ? men jeg vet jo ikke hvordan situasjonen der og da var...

er grensa 75kmt i 50 sona for å miste lappen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

hva nå da syte hue?. jeg har mistet lappen 2 ganger selv jeg. so what?. jeg syter ikke på forumet og forbenter sympati!

som fortjent!!!

Hei på deg min gode venn gjennom vonde innlegg. Jeg forventer ikke noe sympati, men det er godt å vite at der ute er det noen primeradudes som føler med meg. Det er menneskelig og et godt egenskap hos primeraeierne her på forumet. Hvis jeg ville ha sympati, hadde jeg skrevet dette innlegget et annet sted.

Jeg har gjort en stor feil og nå tar jeg følgene etter det. Takk for at du kalte meg "stupid". Noen ganger lurer jeg på hva som rører seg under skallen din, om det finnes noe der i det hele tatt. Det skader ikke å være vennlig noen ganger. Egoet ditt tar ikke skade av det, tro meg. Håper du ikke ødelegger denne tråden for jeg har fått noen gode tips av folk. Vi får se hvordan det utvikler seg hos politijuristen.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt tidligere, det eneste som nytter er å overse innleggene til Tabbe-R .. helt på tryne

oh neeeei.... velkommen etter.... kan jeg se deg sitte på første rad under iq testen?...

Hvorfor har ikke du oversett da?. synes jeg kan se dine svar på hvert av mine inlegg

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thrust me, svarer IKKE på hvert av dine innlegg. Er mange ganger jeg har sett innlegg av deg på div plasser og ignorert det

Kjekk kar du gitt :D

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dudeskyline

Hei på deg min gode venn gjennom vonde innlegg. Jeg forventer ikke noe sympati, men det er godt å vite at der ute er det noen primeradudes som føler med meg. Det er menneskelig og et godt egenskap hos primeraeierne her på forumet. Hvis jeg ville ha sympati, hadde jeg skrevet dette innlegget et annet sted.

Jeg har gjort en stor feil og nå tar jeg følgene etter det. Takk for at du kalte meg "stupid". Noen ganger lurer jeg på hva som rører seg under skallen din, om det finnes noe der i det hele tatt. Det skader ikke å være vennlig noen ganger. Egoet ditt tar ikke skade av det, tro meg. Håper du ikke ødelegger denne tråden for jeg har fått noen gode tips av folk. Vi får se hvordan det utvikler seg hos politijuristen.

kondolerer med lappen.. men bare press politijuristen om å redusere tiden på inndragelsen. det gjorde jeg.. mista lappen i 142 i 100.. fikk tilbake lappen etter 4 dager. det hjelper ikke å ringe og sende brev. da kan de drøye det så lenge de vil.. møtte opp på politistasjonen uanmeldt og ba om å snakke med en jurist.. det fikk jeg. gikk ut av stasjonen 5 min etter med lappen i lomma.. fikk med brev fra jobben om at jeg trengte lappen ellers så fikk jeg sparken.. det hjalp :) lykke til jææævli kjipt uten lappen.. de 4 dagene var et helvete.. kjører roligere nå.. vet at de up jævlene dukker opp når du minst venter det

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dudeskyline

Jeg ble litt forbanna og tok en forbikjøring. Tror du ikke politiet sto med laseren på sida og ventet på meg. Dette skjedde i bare noen sekunder. På grunn av min dumhet har jeg klart å miste førerkortet.

Hvor hen i Follo var dette da?

Kondolerer med lappen din. Ble selv målt til 130 i 90-sona for et par uker siden, men slapp unna med tilsnakk. Første gang jeg har møtt på snille lærhomser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider