eGtTurbo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 partypul: gi opp.. han er et stort rauhøl og slik vil det bare være.. Ingen liker han så du er ikke alene Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Har det gale sjølv, motoren min har gått til helvette... så no er det tråsykkel som teller.. Nesten slik jeg har begynt å sjå resultat på magen allerede.. :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 hvordan bil har du da siden motoren er gåen? EDIT: aha, du har lett mc Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattlås Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by nissan s13 Kan man ikke også få 20% ekstra avslag i målt hastighet ved forbikjøringer? FORSKRIFT OM TAP AV RETTEN TIL Å FØRE MOTORVOGN M.V Har fartsovertredelsen skjedd i umiddelbar tilknytning til en ellers aktsom forbikjøring, vurderes forholdet noe mildere (fradrag med 20–30 %). Dette gjelder ikke når fartsoverskridelsen har vært vesentlig høyere enn det som er påkrevet for å foreta en ellers aktsom forbikjøring, eller den motorvogn som ble forbikjørt holdt høyere hastighet enn tillatt. Jeg vil tro det er litt fåfengt å påberope seg "aktsom forbikjøring" med 95 i 50-sone, men det kan muligens ikke skade å prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Tape-R haha....... stooooooopiiiiiiiiid! :D :D :D " Har fartsovertredelsen skjedd i umiddelbar tilknytning til en ellers aktsom forbikjøring, vurderes forholdet noe mildere (fradrag med 20–30 %). Dette gjelder ikke når fartsoverskridelsen har vært vesentlig høyere enn det som er påkrevet for å foreta en ellers aktsom forbikjøring, eller den motorvogn som ble forbikjørt holdt høyere hastighet enn tillatt " Sååååe.. Tape-R kem e stooooopiiiiid... forbanna taper.. lær deg å hold kjeft og prøv å vær litt meir vennlig.. iallefall hold deg på ford forume istede for å prøve å fucke opp alle andre forum også Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by eGtTurbo " Har fartsovertredelsen skjedd i umiddelbar tilknytning til en ellers aktsom forbikjøring, vurderes forholdet noe mildere (fradrag med 20–30 %). Dette gjelder ikke når fartsoverskridelsen har vært vesentlig høyere enn det som er påkrevet for å foreta en ellers aktsom forbikjøring, eller den motorvogn som ble forbikjørt holdt høyere hastighet enn tillatt " Sååååe.. Tape-R kem e stooooopiiiiid... forbanna taper.. lær deg å hold kjeft og prøv å vær litt meir vennlig.. iallefall hold deg på ford forume istede for å prøve å fucke opp alle andre forum også hva nå da syte hue?. jeg har mistet lappen 2 ganger selv jeg. so what?. jeg syter ikke på forumet og forbenter sympati! som fortjent!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 hmm..ikke for å være sær, men det hadde vel gått ann å kjørt forbi uten å brent opp i 90kmt i en 50 sone? jeg mener..hvis dem lå under 50kmt skal det ikke sååå mye til for å komme forbi... ? men jeg vet jo ikke hvordan situasjonen der og da var... er grensa 75kmt i 50 sona for å miste lappen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Tape-R hva nå da syte hue?. jeg har mistet lappen 2 ganger selv jeg. so what?. jeg syter ikke på forumet og forbenter sympati! som fortjent!!! Hei på deg min gode venn gjennom vonde innlegg. Jeg forventer ikke noe sympati, men det er godt å vite at der ute er det noen primeradudes som føler med meg. Det er menneskelig og et godt egenskap hos primeraeierne her på forumet. Hvis jeg ville ha sympati, hadde jeg skrevet dette innlegget et annet sted. Jeg har gjort en stor feil og nå tar jeg følgene etter det. Takk for at du kalte meg "stupid". Noen ganger lurer jeg på hva som rører seg under skallen din, om det finnes noe der i det hele tatt. Det skader ikke å være vennlig noen ganger. Egoet ditt tar ikke skade av det, tro meg. Håper du ikke ødelegger denne tråden for jeg har fått noen gode tips av folk. Vi får se hvordan det utvikler seg hos politijuristen. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 som sagt tidligere, det eneste som nytter er å overse innleggene til Tabbe-R .. helt på tryne Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by eGtTurbo som sagt tidligere, det eneste som nytter er å overse innleggene til Tabbe-R .. helt på tryne oh neeeei.... velkommen etter.... kan jeg se deg sitte på første rad under iq testen?... Hvorfor har ikke du oversett da?. synes jeg kan se dine svar på hvert av mine inlegg Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 thrust me, svarer IKKE på hvert av dine innlegg. Er mange ganger jeg har sett innlegg av deg på div plasser og ignorert det Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by eGtTurbo thrust me, svarer IKKE på hvert av dine innlegg. Er mange ganger jeg har sett innlegg av deg på div plasser og ignorert det Kjekk kar du gitt :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by dudeskyline Hei på deg min gode venn gjennom vonde innlegg. Jeg forventer ikke noe sympati, men det er godt å vite at der ute er det noen primeradudes som føler med meg. Det er menneskelig og et godt egenskap hos primeraeierne her på forumet. Hvis jeg ville ha sympati, hadde jeg skrevet dette innlegget et annet sted. Jeg har gjort en stor feil og nå tar jeg følgene etter det. Takk for at du kalte meg "stupid". Noen ganger lurer jeg på hva som rører seg under skallen din, om det finnes noe der i det hele tatt. Det skader ikke å være vennlig noen ganger. Egoet ditt tar ikke skade av det, tro meg. Håper du ikke ødelegger denne tråden for jeg har fått noen gode tips av folk. Vi får se hvordan det utvikler seg hos politijuristen. kondolerer med lappen.. men bare press politijuristen om å redusere tiden på inndragelsen. det gjorde jeg.. mista lappen i 142 i 100.. fikk tilbake lappen etter 4 dager. det hjelper ikke å ringe og sende brev. da kan de drøye det så lenge de vil.. møtte opp på politistasjonen uanmeldt og ba om å snakke med en jurist.. det fikk jeg. gikk ut av stasjonen 5 min etter med lappen i lomma.. fikk med brev fra jobben om at jeg trengte lappen ellers så fikk jeg sparken.. det hjalp :) lykke til jææævli kjipt uten lappen.. de 4 dagene var et helvete.. kjører roligere nå.. vet at de up jævlene dukker opp når du minst venter det Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Folk som ikke holder fartsgrensen der det er forsvarlig skal sleppe bilene forbi ved å lette forbikjøringen eller svinge av ved ei busslomme. Dessverre er det mange eldre som ikke har lært denne regelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by dudeskyline Jeg ble litt forbanna og tok en forbikjøring. Tror du ikke politiet sto med laseren på sida og ventet på meg. Dette skjedde i bare noen sekunder. På grunn av min dumhet har jeg klart å miste førerkortet. Hvor hen i Follo var dette da? Kondolerer med lappen din. Ble selv målt til 130 i 90-sona for et par uker siden, men slapp unna med tilsnakk. Første gang jeg har møtt på snille lærhomser ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg