Glacius Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 hey guys here is my last chop before i go to grecce on vacation hope u like it its kinda a quikcie i may add bg and shit later when i get back :) I brushed the roof / skirt / hood vents and the fron grill from scratch adn some other bits .AND I ADDED RSQ wheels and lights and a tv screen and some other shit hehe .cya mates ORig and my Avexi Concept Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 rått!!!! men....er det et romskip????ser ikke noe gummi på felgene...`????ellers jææævli rå... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 nei er ikke noe romskip hehe ..det er hjula til AUDI RSQ concept ..bare vent til I ROBOT filmen kommer så sjønner du ;) takk for kommentar :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 visste du kom til å gjøre noe med den bilen der, hehe gode greier, nydelig !! frekkeste brushingen jeg har sett på en stund... mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Du er min moddehelt... hehe... neida.. eller? jævlig rått i alle fall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Bilen Will Smith kjører i I,Robot er da et Romskip på en måte? Den svever i alle fall? Mulig jeg sovna midt i filmen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg