wabby Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Jeg bestillte skiltholdere for drøye to uker siden, fikk bekreftelses mail med kontonr og beløp. Betalte umiddelbart. Siden har jeg ikke hørt et pip :mad: Dette bør seriøst forbedres, jeg venter fortsatt og ingen feedback. Var på IRC og snakket med noen på #bilforumet.net som hadde med bestilling å gjøre men hadde ikke lister i nærheten. Har blitt bedt om å sende PM til en "morten" på forumet, gjorde dette i starten av denne uka. Savner fortsatt Feedback. Andre som har tilsvarene problemer, eller har bare forumet tatt ferie?:rolleyes: B. Christopher Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 er bare å beklage at dette delayet. grunnen til at du ikke har fått noe feedback var fordi du fikk beskjed om å sende en pm til marius og ikke morten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Nå husker jeg ikke om det var marius eller morten, men var noe i den duren... Utboksen er også slettet så jeg får ikke sjekka... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by wabby Nå husker jeg ikke om det var marius eller morten, men var noe i den duren... Utboksen er også slettet så jeg får ikke sjekka... akkurat. men vi skal ordne opp i det i morgen. du ser den asap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg