Gå til innhold

Volvo V40 stoppet av pol10 på fredag?

Ranger emnet

Silverboy

Anbefalte innlegg

Hei.,. er det noen her,eller noen som kjenner noen som ble stoppet av Pol10 på fredag ved avkjøringen til Shell i Ås...? Vedkommende kjørte en mørk Volvo V40 med "ski hemsedal" på bakluka.. Veldig kort hår, ett sted mellom 18 og 22 tenker jeg.. og det gikk ganske så fort...

Nyskjærrig på hva utfallet ble....

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Hei.,. er det noen her,eller noen som kjenner noen som ble stoppet av Pol10 på fredag ved avkjøringen til Shell i Ås...? Vedkommende kjørte en mørk Volvo V40 med "ski hemsedal" på bakluka.. Veldig kort hår, ett sted mellom 18 og 22 tenker jeg.. og det gikk ganske så fort...

Nyskjærrig på hva utfallet ble....

Vet ikke noe om denne..

Derimot har jeg førstehåndskjennskap til en Rød Audi 80 GTE Quattro som ble stanset ved avkjøringa til Drøbak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag?? hvordan bil ble "sjåføren" stoppet av da?? Volvoen ble stoppet av burgunder Pyssjå 406 stæsjwagon..

Skulle jeg "estimere" en fart så vil jeg si 160-180km/h i 80 sona, og videre inn i 100 sona..

hva ble utfallet i audi tilfellet?

Jeg ble stoppet av en sølvgrå Renault Laguna, ny type, DK skilter..

Jeg hadde ca 150 fra Tusenfryd til avkjøringa mot Drøbak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Veldig snille, jeg fikk bare beskjed om å kjøre pent, og passasjeren fikk beskjed om å passe på at jeg ikke kjørte for fort.

Prøv det samme her i Nittedal så blir du hengt på flekken ... (ikke lang ifra ialleafll)

Jeg tviler ikke på at de har med seg en galgeløkke i bagasjen sin..

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Prøv det samme her i Nittedal så blir du hengt på flekken ... (ikke lang ifra ialleafll)

Jeg tviler ikke på at de har med seg en galgeløkke i bagasjen sin..

Jeg var ganske sikker på at det skulle skje selv, spesiellt i det jeg ble invitert inn i politibilen for å studere video av kjøringa mi..

Men som han sa, jeg kjørte pent, men fort, og han var ikke i humør til å beslaglegge lappen min..

At jeg hadde med ei ganske søt jente gjorde nok ikke at utfallet ble dårligere enn det kunne blitt, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow.. da var de jo sinnsykt snille... tror ikke han i Volvo var like heldig.. for der så det ut som de satt med litt papir arbeid.. :(

Han snuten var faktisk jævlig kul.. Det at jeg hadde med meg hu snuppa hjalp garantert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider