E-Tuning Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 hei..jeg kan ikke så mye om ps men prøvde meg iallefall Min modd Orginal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 vet den ikke er så jevlig bra men;) si hva jeg burde forbedre osv;) takker for alle tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umy Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 ikke så verst da litt mindre vinge og bakfanger kansje ette på no grøftelys? :) Siter --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Syntes den blei bra jeg da ! Men har ikke akkurat øye for slikt :( :) Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 ikke så verst... men prøv å fylle hjulbuene med noe..:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Heisann... Noen ting du kunne endret på er f.eks. lakken, for mye saturation på den, ser litt urealistisk ut. Nedre kanten på øyelokket har ikke noen kant i nedkant Vinylen går over skøyter og kanter, spesielt der hvor dørene er. Baklykta er 100% fargeløs, det er det ikke mye som er... Noen småting du kan forandre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg