Mondeo Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by jackpot begynner å like mk3 etterhvert jeg og.. vartfall sedan'en.. i sort.. :) Var heldig med fargen jeg da:) Synes også sedanen er finest men bilen skal selges om et par år og stv er lettere og selge Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by jackpot erre ikke noen andre som eier modda mondiser som er på nett eller? :confused: føler meg litt alene.. ;) Joda =) Har en ganske så modifisert en, foreløpig er bare den tekniske biten delvis ferdig, stylingen hentes i sverige i løpet av måneden. Etter den er montert skal bilen lakkeres "piano sort". Har også en mondeo side, http://www.lancrew.net/mondeo men den er ikke så veldig oppdatert.. Finnes det noen Mondeoklubb ? evt noen som kan være interessert i å stifte en? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Zetec Finnes det noen Mondeoklubb ? evt noen som kan være interessert i å stifte en? finnes ingen norsk mondeo-klubb.. men jeg har tillatelse til å starte en norsk avdeling til engelske MEG.. har vært i snakk med en anna kar ang. å starte dette men så forsvant mailkontoen hans brått :rolleyes: så.. er kort sagt interessert ja :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg