Gå til innhold

Kjøpes: 84-88 mod dører - 3 dørs

Ranger emnet

projektRUST

Anbefalte innlegg

Originally posted by SpeedWell

Hvite dører? ;)

ok da, kanskje ikke så mange som er hvite, men de dørene generelt...skulle vel ikke være så vanskeli å komme over noen hvite heller!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. skien her..

har en helt fin en, litt rust på bånn, men ikke gjennomgående. Rute, speil og heis funker perfekt.

Førerdøra derimot, har ikke mange bulker, men en STOR en. Ellers er alt inni døra der også. Kan fikse bilder om interessert?

Er sånn champagne farga..

Henteru du dørene, for du de til gi bort pris. De bare står i veien og vil ikke bli brukt av meg.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Hvis du skal på streetmeet 13aug. så kan du få kjøpe mine for en billig penge.

Gidder ikke sende de i posten ;)

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=40568

det er et lite stykke for et par dører det du!

merkelig nok har jeg fått tilbud om veldig mange 90 og 91- dører her oppe i området, selv om jeg er på utkikk etter gamletypen =)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

det er et lite stykke for et par dører det du!

merkelig nok har jeg fått tilbud om veldig mange 90 og 91- dører her oppe i området, selv om jeg er på utkikk etter gamletypen =)

Nja, tenkte hvis du skulle på streetmeet så kunne du ta det i samme slengen ;)

Kanskje old school trenden slår skikkelig ann og at det blir vanskelig å få tak i pre. 88 dører

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Nja, tenkte hvis du skulle på streetmeet så kunne du ta det i samme slengen ;)

Kanskje old school trenden slår skikkelig ann og at det blir vanskelig å få tak i pre. 88 dører

hehe, joa :)

ekke old school jeg skal ha akkurat.. trenger bare nye dører, hehe :)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du er vår kjære Pål, men satser på det !:)

Prata med Alexander, han nevnte at du var interessert i dører, og i og med at jeg skal kjøpe dører hos Alexander så blir jo ikke jeg å trenge mine gamle, særlig ikke om det blir en mulig prisreduksjon/byttehandel opplegg på den bakluka som Alexander nettop fikk tak i.

Det som er spørsmålet er jo dette med frakt osv, men håper moren min klarer og ordne noe ettersom hun jobber på Evenes sorterings sted.

En annen sak er jo at jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal få lakkert de nye dørene mine, håper jeg finner ut av dette, om jeg går får både dører og bakluke så ville det jo vært mest gunstig om jeg betaler for både dører & luke i samme slengen og også får dem sendt samtidig, dilemmaet blir da om du kan vente på dørene inntil jeg får på de nye.. Vet ikke, vi får høres !

Her er bilder av dørene

IM003223Medium.jpg

IM003224Medium.jpg

IM003225Medium.jpg

IM003226Medium.jpg

Bildene er med & uten blitz, de er HELT fri for bungler, hvertfall som jeg kan se. Er dog masse steinsprang nederst på dørene, men du skal vell lakkere dem uansett.

Vi får se hva som skjer..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var riktig Pål ja! Jeg ringer deg nå, ang. bakdøren!

Check out my Audi 80 B4 project!!

1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst)

x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!)

x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil)

x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.)

x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen)

x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider