Gå til innhold

gåen hjullager? og risting i rattet!

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

har no hatt ein periode med ein god ulelyd i bilen no. har hatt den lyden før og da var det eit hjullager bak som var gåen. har no fått den tilbake og idag skifta eg begge bak og for 2 månader sida skifta eg høgre framme. bilen har ca kjørt 200km etter den blei skifta framme. lyden er der enda.

merker det godt ved 80km/t og svinging til høgre på rette sletter er den der ved 80 km/t til 90 og når eg svinger til venster så er lyden heilt vekke! kva er galt?

etter eg fekk bilen på veien igjen så har rattet begynnt å rista ein smule, spesielt ved 80 - 100 km/t. eg har ikkje gjort noko med framstillinga i den siste tida og bilen har det meste stått i ro i garasjen dei 3 siste månadana. og kva er galt her da?

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Dårlig hjullager?

Kast i bremseskive?

Ubalanserte dekk?

Felg skrudd skjevt på?

Bulk i dekk/felg?

Kast i stikkaksling?

Kan være så mangt...

dekka framme har ikkje vert av bilen på lenge

bulk i dekk/felg er det ikkje.

er det mulig at dekka blir ubalanserte når bilen har stått i ro?

men eg skal prøve å ta ein avbalansering og sjå kva som skjer.

skal muligens ta skifta alle foringer i forstillinga i nærmaste tid og sjå om dette hjelper og.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme på min Astra og der er de bakre foringene i forstillinga helt utslitt, jeg hadde vel avbalansert dekka 10 ganger før jeg brukte et spett og så det.

Nye polyuretanforinger til Astra kommer på ca 300.- stk til forstilling hos Autopower,,,,,

Gjett om jeg skal ha da :cool: :D

imstupid "Veteran-råner"

Das Blitz 4 ever....

Wagen und Bayer sugen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider