Royal Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Radar/Laser varsler selges, Pris 500,- (nypris ca 900,-) Bilder sendes pr epost da ftp'en slo seg vrang. INFO: LASER- / RADARVARSLER SELGES !! !! Mvh Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Bytte mot ett litt gammel digitalt kamera ? Olympus camedia 1.2 million pixels Følger med kort leser, 3 stk minne kort (1 stk 8mb 2 skt 32 mb), og program vare. Interessert ? Er litt støv fra lakk på den. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royal Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Interessert ? Hadde det ikke vært pga akutt pengemangel, så hadde det sikkert vært en løsning, men bil koster penger og fyfaen å mye jeg må fikse nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 den er grei...hehe...hadde jeg hatt penger jeg å så sku jeg kjøpt lasern ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg