Gå til innhold

Beist!

Ranger emnet

_S|ndre^

Anbefalte innlegg

Originally posted by boramannen

En særdeles stygg bil, men sjekk bremsene!!

333mm Porsche/Brembo...

spryos-mk2-1.jpg

Bilen vr jo bare RÅÅÅ. Skam fett interiør. Sånn vil eg ha. (selv om det hadde blitt svart etter en uke med mine hender)

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå tall, bilen er helt ekstrem.

Men de må jo være fulstendig snø blinde de som har mekket utseende på den ? Hva er det for en front ? Og hvem i he¤%/¤/ setter enkle lykter på en rally

Edit : Glem det - det er jo ikke en rally Er den 4WD ? hvis ikke er den da ikke kjørbar ?

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Rå tall, bilen er helt ekstrem.

Men de må jo være fulstendig snø blinde de som har mekket utseende på den ? Hva er det for en front ? Og hvem i he¤%/¤/ setter enkle lykter på en rally

Edit : Glem det - det er jo ikke en rally Er den 4WD ? hvis ikke er den da ikke kjørbar ?

Hehe.. spinner vertfall godt nokk :cool:

Det må jo vere 4WD.. siden han oppnevner 0-100 på 3,7s.. eller han kan jo ha regnet det ut også da. Hvem vet.

Men hadde jeg eigd den.. hadde jeg fjernet den ekle spoilern midt på bakluka å heller klaffa på en oppå bakluka. Rallyfront hadde heller ikke vår så dumt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Rallye er det ikke.. for det første er det ikke samme bredding, for det andre, legg merke til dørene på bilen, på det ene bildet ser du ikke noe trekantrute, på di andre gjør du det.. og dette er en 86 mod. .. Rallye ble vell først produsert i 1989 :)

Skulle det verrt en Rallye så hadde det verrt en skam å bytte ut fronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider