_S|ndre^ Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Denne mk2'en var bare så brutal at jeg måtte legge inn en tråd for den! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Hehe... for et sykt kick han må få når han kommer opp på 3700-3800 rpm.. :D :D :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 En særdeles stygg bil, men sjekk bremsene!! 333mm Porsche/Brembo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by boramannen En særdeles stygg bil, men sjekk bremsene!! 333mm Porsche/Brembo... Bilen vr jo bare RÅÅÅ. Skam fett interiør. Sånn vil eg ha. (selv om det hadde blitt svart etter en uke med mine hender) Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Rå tall, bilen er helt ekstrem. Men de må jo være fulstendig snø blinde de som har mekket utseende på den ? Hva er det for en front ? Og hvem i he¤%/¤/ setter enkle lykter på en rally Edit : Glem det - det er jo ikke en rally Er den 4WD ? hvis ikke er den da ikke kjørbar ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Transmission: custom made 16v Spinne spinne spinne... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Sonick Rå tall, bilen er helt ekstrem. Men de må jo være fulstendig snø blinde de som har mekket utseende på den ? Hva er det for en front ? Og hvem i he¤%/¤/ setter enkle lykter på en rally Edit : Glem det - det er jo ikke en rally Er den 4WD ? hvis ikke er den da ikke kjørbar ? Hehe.. spinner vertfall godt nokk :cool: Det må jo vere 4WD.. siden han oppnevner 0-100 på 3,7s.. eller han kan jo ha regnet det ut også da. Hvem vet. Men hadde jeg eigd den.. hadde jeg fjernet den ekle spoilern midt på bakluka å heller klaffa på en oppå bakluka. Rallyfront hadde heller ikke vår så dumt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 interiøret som er kult da :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Fikk ny respekt for 8v ihvertfall! damn.....! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by bigwindow Fikk ny respekt for 8v ihvertfall! damn.....! Hehe.. fy f#¤% så mye penger du må ut med for å få en slik brutal 8v :) Hvor mye tror dere at han har brukt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 En Rallye er det ikke.. for det første er det ikke samme bredding, for det andre, legg merke til dørene på bilen, på det ene bildet ser du ikke noe trekantrute, på di andre gjør du det.. og dette er en 86 mod. .. Rallye ble vell først produsert i 1989 :) Skulle det verrt en Rallye så hadde det verrt en skam å bytte ut fronten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 denne bilen og hvorvidt den har så mange hk som er sagt har vel blitt diskutert både opp, ned, bort og frem på vortexforumet minst.. 3 ganger =) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg