Gå til innhold

Bilder av litt biler fra Kreta

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

det som er synd, er at kameramannen var jææævli kjip på bil bildene sine, for han var så opslukt av å heller fylle kamera med natur. så dette er nå det jeg klarte å tynne ut av han.

et sykt kjøresystem de har der nede, legg deg til sia for jeg skal fram metoden er aktivt brukt der. bare skru på blinkern og kjør forbi, absolutt alle viker. lol

men som sagt kjipt at jeg ikke fikk tak på bilder av alle "rånebilene" der nede, for det var mye bra der.

Noen bilder fra Kreta

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ei fete bilder :)

Ser det er i rythemnon (husker aldri hvordan det skrives) du har vert :p Vert der en del ganger selv, er ganske fint der. En gang var det bil oppvisning bak der med borgen. Er en pakerings plass der, der var det mye kjøring med noen banebiler osv. var ganske fett.

Menmen, mye syk kjøring der nede jah :)

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Hersonissos i fjor. Mye samme der - men en av tingene jeg la merke til var alle de halv ferdige husene rundt omkring - Liksom bare støpt opp hus uten noe inni over alt. Ser noen slike på bildet av bussen som kjører forbi der.

Så en del rå biler vi også...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Var i Hersonissos i fjor. Mye samme der - men en av tingene jeg la merke til var alle de halv ferdige husene rundt omkring - Liksom bare støpt opp hus uten noe inni over alt. Ser noen slike på bildet av bussen som kjører forbi der.

Så en del rå biler vi også...

Tar eg ikke feil er det på Hersonissos vi har landet med fly hver gang vi skal til rethymnom (kjører med buss fra hersoni til rethym) Ser mange slike halv ferdige bygg når du kjører med buss til rethymnom.. Vet ikke hva grunnen er men virker som de begynner å bygge men så stopper de opp halvferdig. Uten vegger og osv.. I Hersonissos er det vertfall mange slike halv ferdige byggninger, vertfall om det er den byen eg mener.

Folkene på motorsykler/mopeder der nede kjører sykt og.. Kjører helt på tryne.. Og bussene kapper med hver andre virker det sånn :op

Mye digg der nede, damene ser ikke så verst ut heller ;)

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så jævli typisk i ALLE land nedover i europa bare ikke i møkka norge!

CIMG0500.jpg

Prøver du å kjøre forbi noen i norge så skal dem legge seg forran deg. kommer du alikevel forbi så MÅ dem tute og blinke og banne og du skal bøte med livet for at du nettop kjørte forbi han!!

Sett nordmenn i tyskland å som parkerer seg i venstrefeltet og nekter å flytte seg. herregud å trangsynte folk KAN være...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Var i Hersonissos i fjor. Mye samme der - men en av tingene jeg la merke til var alle de halv ferdige husene rundt omkring - Liksom bare støpt opp hus uten noe inni over alt. Ser noen slike

Det er veldig typisk nedover de landene. folk starter på å bygge store og fete hus og går tom for penger så lar de dem stå sånn i noen år til dem har rå til å fortsette igjen,

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Det er veldig typisk nedover de landene. folk starter på å bygge store og fete hus og går tom for penger så lar de dem stå sånn i noen år til dem har rå til å fortsette igjen,

Ikke helt riktig det der men...det er firmaer som setter opp en drøss av "skall" for så å bygge husene ferdig ettersom de blir solgt.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeeLuxe

Ikke helt riktig det der men...det er firmaer som setter opp en drøss av "skall" for så å bygge husene ferdig ettersom de blir solgt.

Fordi at slik som de står som ett skall som du sier betaler de ikke noe skattelignende greier å avgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Dette er så jævli typisk i ALLE land nedover i europa bare ikke i møkka norge!

CIMG0500.jpg

Prøver du å kjøre forbi noen i norge så skal dem legge seg forran deg. kommer du alikevel forbi så MÅ dem tute og blinke og banne og du skal bøte med livet for at du nettop kjørte forbi han!!

Sett nordmenn i tyskland å som parkerer seg i venstrefeltet og nekter å flytte seg. herregud å trangsynte folk KAN være...

er så enig med deg der, norge har absolutt noe å lære der. hvis bilen bak deg føler han skal forbi, så slepp han forbi da vel. så slepper du at han ligger bak å presser, å risikerer en forbikjøring. det er mer enn plass nok til å legge seg litt til sia og kjøreforbi.

akuratt der digger jeg kjøring ellers i europa, går så smurt. ALDRI kø.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Kom hjem fra en ferie i Hersonissos for en to ukers tid siden, og støtter sonick i det han sier. Hvis du skal til Rethymnon, lander du på Heraklion :) Hersonissos er Kreta's svar på Ibiza. Kongested !!

Men føltes som om vi kjørte WRC Kreta hver gang vi tok taxi der borte....

Vi var fremme i Hersonissos kl 1 om natten. Slengte da fra oss bagasjen å gikk ut. Når vi våknet kl 8 neste morgen sto det en illsint hoteleier der å skulle kaste oss ut. Slå den du - 7 timer !!

hehe vi fikk 3 advarsler - og en skriftlig. Den skriftlige kom når vi hadde terasse party med omtrent alle på hotellet på terassen. Var over 30 stk der .. " Vi bråker ikke vi ? "

Hehe. Reiser ikke til det hotellet igjen for å si det slik. Men var konge ute liv da. Havanna Club var jo max.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Da benytter jeg anledningen for og slenge ut et par bilder fra frankrike - turen min. Så to litt tøffe peugoter, så egentlig mye mer men er ikke alltid like kjapp oppe med kameraet.

PCDV0003.jpg

PCDV0149.jpg

PCDV0150.jpg

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom hjem fra Ayia Napa på mandag. SYKT mye fete biler der, masse overstyla harry biler også. Så kanskje 30 forskjellige Integra Type-R, Civic Type-R, blodharrye Preluder, Imprezaer, masse mitsu EVOer, en god del Skylines, + en sinnsykt feit bil som jeg senere fant ut at heter Noble M400 GT, den er visstnok i klasse med porsche carrera gt og ferrari enzo. bare å stå på fortauet i 10 minutter så ser du garantert en feit bil med doble 5" potter, og alle greske gutta digger å vise frem bilene sine, så det er bare å se på de så gir de bånn gass og watter opp anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider