Gå til innhold

Bilder av litt biler fra Kreta

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Originally posted by Orph

Hehe vi slo dere med 2 timer :D Vi vorsa på flyet faktisk, og var ganske klare til å peise ut på byen (vi kom dit også ca. kl. 1), men oppdaget til stor skuffelse at alt stengte klokken 4 :( Så da nacha vi på terassen med høy musikk... Vi bodde på Chrisalis.. Hvor bodde dere ? Vi fikk en advarsel til, men vi holdt oss med det også, helt til siste natta! Da tok det av :D

Havanna Club var dritbra.. Dårlig med dansing der, men sinnsykt bra opplegg utenfor !

Edit: Doh.. Vi fikk advarselen klokken 3 morgenen etter, så dere slo oss likevel med noen timer....

På Chrisallis bodde jeg for to år siden:D Hadde han som jobbet der den gule BMW med AC Schnitser stylinga enda?? Fikk låne bilen hans for og ta et bilde, så vi kunne si når vi kom hjem at vi hadde leid den:D

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe George hadde den samme bilen ja :) Synes nå ikke den var så spesielt fet jeg da men... Felgene hans var bra da ! Det var de...

Skikkelig møkkahotell !!

Han hadde hatt noen fete biler når han bodde i USA.... RX7, 300ZX, integra ++ Husker ikke helt hva han sa... Er tross alt et parr år siden jeg var der!! Møkka hotell ja, men George var jævlig allright, hvis du blei litt kjent med han!!

Husker han inviterte oss med ut den ene kvelden, til en bar som kompisen hans dreiv! Fikk masse gratis drinker:D

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra en ferie i Hersonissos for en to ukers tid siden, og støtter sonick i det han sier. Hvis du skal til Rethymnon, lander du på Heraklion :) Hersonissos er Kreta's svar på Ibiza. Kongested !!

Men føltes som om vi kjørte WRC Kreta hver gang vi tok taxi der borte....

Ingen som la merke til asfalten i Hersonissos? Eller lettere sagt oljematta! Herregud så glatt! Var en Ducati 748 som prøvde å dra den på hjulet i andre, det gikk ikke, bare spant. Kunne jo ta løpefart å skli flere meter på bare sandalene... Og vi klager på asfalten her i Norge? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Ingen som la merke til asfalten i Hersonissos? Eller lettere sagt oljematta! Herregud så glatt! Var en Ducati 748 som prøvde å dra den på hjulet i andre, det gikk ikke, bare spant. Kunne jo ta løpefart å skli flere meter på bare sandalene... Og vi klager på asfalten her i Norge? :rolleyes:

Når du sier det så kom jeg til og huske et kvinnfolk på moped som tryna på noe olje-søl utenfor taxi-holdeplassen i sentrum der! Det som var morsomt var når hu reiste seg opp og børstet seg litt og sa til de som kom løpende at alt var bra!! Gikk bortover til mopeden igjen og bøyde seg for og reise den opp og men så låste pluttselig ryggen seg, så hu blei stående der og skrike etter hjelp!! :D

Så sikkert mer morsomt ut en det høres ut som....

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye dritt asfalt i syden. Var i Alanya (Tyrkia) for 2 år siden og suste rundt på en 100cc Speedfight 2 (scooter). Ene dagen kom jeg kjørende i en litt skarp sving, og før jeg forsto helt hva som skjedde lå jeg i den andre kjørebanen på rygg. Fattet da 0, før jeg løftet hånda mi og kjennte at den va full i olje. Sykt trafikksikkert må jeg si. Folk driver og kjører i 100 nedi byn, på asfalt klasse glattkjøringsbane. Heldigvis slapp jeg fra det med et skrubbsår og noen blåmerker.

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Fordi at slik som de står som ett skall som du sier betaler de ikke noe skattelignende greier å avgifter.

Noen kommentarer om Kreta som svar her:

- Tror Chania er nærmeste flyplass til Rhethymnon (eller hvordan det nå skrives...)

- Husene lages besvisst ikke ferdig for å slippe å betale ferdigstillelseskatt eller noe slikt (i tilfelle man vil bygge på en etasje til om noen år...)

- Det beste utestedet i Hersonissos er ikke Havanna, men Tiger! (siden jeg er litt eldre enn 22 kanskje...)

:)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://img.photobucket.com/albums/v291/mazda323f/Kreta2004/CIMG0539.jpg

Hvor har jeg sett dette før? hmm *ser seg rundt*

Artigt å ligge bak sånt, og få en sekk med sement eller hva det er de frakter inn frontruta.. høu høu

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i rethymnon 1-2-3 jo 7 ganger :D sjef sted det og de er syk å kjøre der nede.. og asfalten er sleip.. hehe..

Terminator: faktisk noen lander også på Chania som bor i rethymnon, gjort det en gang men alle andre gangene i Heraklion.

I år var jeg i byen Agios Nickolaos.. dritt kjedelig by..

Men Rethymnon er den beste byen jeg vet om når en tenker på alt liksom, stranden, hoteller og uteliv.. men ingenting slår utelivet i Hersonissos da...

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, Tiger var ikke dårlig ! Men inne var det altfor trangt og svett etter min mening. Og altfor masete. Men drinkene var jævlig gode der da !

hmm.. husker du hvordan drinkene smakte?? ;)

Synes havana var best jeg.. Helt enig i at Tiger var klamt.

Bodde på et eller annet beach and boogie hotell. var helt greit hotell.. Flinke vaskere :D Rydda faen meg ALT!

Det som skuffet meg litt med hersonisos var stranda. Og StarBeach var ikke så vilt som alle skulle ha det til.

Ellers thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg reiser til Hersonissos en gang til. ALDRI med apollo og aldri til Apollo apartments eller hva den rønna ble kalt.

Vi måtte bære bort flaskene fra hotellet selv etter en "liten" terasse fest. ( to fulle boss sekker med tom flasker) og de fleste drakk sprit :rolleyes:

Jeg mista tallet når vi var over 35 stk på den lille plassen ...

Men med et bedre hotell hadde sikkert hele turen blitt kjekkere.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Var på kreta i sommer jeg også.. Ved Chania. Mye fete biler å se :) Mange RX8'er.. og de lokale heltene på supermotarder da.. Full hjulspinn bortover gatene :)

jeg var og ved chania nå i forrigge uke, det krydde jo av rx8 der :D

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider