one Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Heisann, tenkte bare å innformere alle om at jeg holder på å lakkere bremsekalipterne på C4'n :) Handla stålbørste, maskeringsteip og gul kalipterlakk hos mekonomen i dag. Børsta og vaska over med rødsprit, aner ikke om det var smart men... Så har jeg sprayet på lassevis med lakk, blir sikkert sinnsykt stygt, men iallefall ikke rustbrunt. Kommer tilbake med bilder etterhvert. EDIT: Blir litt jalla... lakken renner etc... :D men men... på noen meters avstand ser det bra ut (ferdig VF) EDIT: Ble jalla på begge sidene. Lakken ville liksom ikke legge seg helt jevnt, ble delvis "grønt" der det ikke ble tett. Får vurdere å skafffe en boks til å legge på et ekstra strøk. PS! Bilder kommer senere, gamlingen har stukket av på ferie med digcam'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Du har brukt varmebastandig lakk??? Kan bli litt hett nedi der :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Quattro73 Du har brukt varmebastandig lakk??? Kan bli litt hett nedi der :) Han sa jo kalipperlakk;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Det stod ingenting om hvor mange grader lakken tåler... men det stod "Caliper bla bla" på boksen :D Ble greit nok på avstand, men kjøper nok en boks til og har på litt mer ved en passende anledning. Konklusjon: resultatet blir best hvis du tar deg bryet med å demontere først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Hvordan ble resultatet? :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by one Konklusjon: resultatet blir best hvis du tar deg bryet med å demontere først. SLASK! Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg lakkerte også, gadd ikke demontere. Men var nøye med maskeringen. Sprayet raskt et og et lag, og lot det tørke litt i mellom. Slik unngår man at det renner. Måtte ha noen lag, gul lakk er ikke innmari dekkende.. Resultatet ble rimelig bra til slutt - jeg er fornøyd. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Høhø, slask ja... og resultatet ble heller labert... Men skal bytte skiver og klosser foran en gang uti neste uke, tenker jeg tar meg en runde og pusser og lakkerer litt bedre da. Kaaanskje blir det bilder da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Her er et FØR bilde (altså før jeg bytter skiver og klosser, og skal lakkere på nytt): Og i samme slengen to bilder av den nye bakenden med ny bak-potte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Begynner å lukte bildilla av deg å nå etterhvert :D ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hehe, javisst... kanskje blir det en S-bil om noen år :D S4 2.7 BiT står på ønskelista til jul i år, men julenissen skuffer vel i år også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg