Darkstar Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Har lyst på litt dekor på GT-R'en min! Men vet ikke helt ka eg skal ha, noen som har forslag???? Bilde av bilen: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Hei. Send en PM til "the Mazta", og stikk en dag ned til Stord. mvh h Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 få lagd deg no dekor i "frost" finish, er gjennomsiktig, men har "sølv metalic" partikler i seg slik at det blir en rå effekt.. tror det vil passe veldig bra på rød lakk! :) Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 NEI! Bilen din er alt for fin for dekaler.;) -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Send en PM til "the Mazta", og stikk en dag ned til Stord. mvh h Du har ikke flere mazdafun merker liggende? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hei Ser du er fra Bergen, stikk innom meg i domkirkegaten så kan vi se på dekor til GT-R'en din. Skal hjem til Stord en av dagene der jeg har alt utstyr til dekor produksjon. Har selv en rød GT-R som har fått flere dekorsett opp i gjennom årene :) Her er 2002-utgaven: Mazdafun overtalte meg til å bli hjemme fra gatebil i juli for å dekorere nye pick-up'en sin, resultatet kan du se her: MAZDA B2000 Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by The Mazta' Hei Ser du er fra Bergen, stikk innom meg i domkirkegaten så kan vi se på dekor til GT-R'en din. Skal hjem til Stord en av dagene der jeg har alt utstyr til dekor produksjon. Har selv en rød GT-R som har fått flere dekorsett opp i gjennom årene :) Heisann! Gir en lyd eg, mye jobbing for tiden så vet ikke om det blir de nærmeste ukene. Men vi kan vel snakkes i løpet av august en gang! Skal ikke ha noe voldsomme greier, men noe smått som frisker opp bilen litt. Har lyst å få tonet alle vinduene litt mørkere og! Men vi får se... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 The Mazta' ... Det var din bil som stod i domkirkegaten i går kveld???? Kjørte forbi, og var en snartur borte å kikket på den. Det var jo rå ;) Likte dekoren på den, kunne tenkt meg noe lignende. Mange pene detaljer på den :) Hvilke type sideskjørt er det på bilen? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Jepp, det var min bil ja. Sideskjørtene er fra Postert, men de er noe modifisert fra originalen. Tror ikke de er så lette å få tak i lenger, de er iallfall fjernet fra sortimentet på websidene til Postert. Du la kanskje merke til at sidelistene var fjernet, skal legge dekor i svart refleks-folie på sidene, denne folien er skikkelig sprø - den er svart i overskyet vær, bronse metallic (som felgene) i sollys, og skarp gul/gull-metallic når den blir belyst når det er mørkt. Ellers er det interiøret som er mest påkostet i det siste, røde og svarte Recaro Speed stoler, omtrekte dørsider i rødt/svart og Sabelt 4-punkt seler gjør seg godt i en rød GT-R... Fronten manglet pga at den er under ombygging for å tilpasses den nye intercooleren som ligger klar, en Lancer Evo 6 kjøler, høyglanspolert av undertegnede. Gikk med 1 tube Autosol og en hel dag med pussemaskinen. Vel verdt det! :D Det er fort gjort å lage noe lignende dekor som det som er på bilen, bare til å skrike ut når du har bestemt deg! :) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by The Mazta' Jepp, det var min bil ja. Sideskjørtene er fra Postert, men de er noe modifisert fra originalen. Tror ikke de er så lette å få tak i lenger, de er iallfall fjernet fra sortimentet på websidene til Postert. Du la kanskje merke til at sidelistene var fjernet, skal legge dekor i svart refleks-folie på sidene, denne folien er skikkelig sprø - den er svart i overskyet vær, bronse metallic (som felgene) i sollys, og skarp gul/gull-metallic når den blir belyst når det er mørkt. Ellers er det interiøret som er mest påkostet i det siste, røde og svarte Recaro Speed stoler, omtrekte dørsider i rødt/svart og Sabelt 4-punkt seler gjør seg godt i en rød GT-R... Fronten manglet pga at den er under ombygging for å tilpasses den nye intercooleren som ligger klar, en Lancer Evo 6 kjøler, høyglanspolert av undertegnede. Gikk med 1 tube Autosol og en hel dag med pussemaskinen. Vel verdt det! :D Det er fort gjort å lage noe lignende dekor som det som er på bilen, bare til å skrike ut når du har bestemt deg! :) Ok! HØres ut som det komemr til å bli en rå bil dette! ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by The Mazta' Jepp, det var min bil ja. Sideskjørtene er fra Postert, men de er noe modifisert fra originalen. Tror ikke de er så lette å få tak i lenger, de er iallfall fjernet fra sortimentet på websidene til Postert. Du la kanskje merke til at sidelistene var fjernet, skal legge dekor i svart refleks-folie på sidene, denne folien er skikkelig sprø - den er svart i overskyet vær, bronse metallic (som felgene) i sollys, og skarp gul/gull-metallic når den blir belyst når det er mørkt. Ellers er det interiøret som er mest påkostet i det siste, røde og svarte Recaro Speed stoler, omtrekte dørsider i rødt/svart og Sabelt 4-punkt seler gjør seg godt i en rød GT-R... Fronten manglet pga at den er under ombygging for å tilpasses den nye intercooleren som ligger klar, en Lancer Evo 6 kjøler, høyglanspolert av undertegnede. Gikk med 1 tube Autosol og en hel dag med pussemaskinen. Vel verdt det! :D Det er fort gjort å lage noe lignende dekor som det som er på bilen, bare til å skrike ut når du har bestemt deg! :) Sender du meg en PM men telefonnummer??? Har du tid denne uken? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 The Mazta' Har du tid i neste uke en ettermiddag/kveld? Sendte deg en PM i går! ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Darkstar Har lyst på litt dekor på GT-R'en min! Men vet ikke helt ka eg skal ha, noen som har forslag???? Bilde av bilen: Hør med http://www.totalprofilering.no/ om dem har noe bra forslag. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg