Gå til innhold

Pris på Originale VW Pakninger ?

Ranger emnet

Modmach1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva pakningene på siderutene koster? De skrape listene på utsiden...Mine har krympa med flere centimeter...så det rinner vann inn i døra :eek:

VW Sjappa i byen er stengt..så lurte på om noen her inne viste hva de ligger på....;)

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

Noe så inne h%¤&¤tes for mye, det sier de selv og på vw. Priseksempel: De ytre dørpakningene, helt øverst, 1800 per side, den lille randen rundt takluka 700kr. Så jeg ble enig med meg selv om at delebil var billigere. Det var selger hos vw enig i.

Svarte Fa..

Det var det jeg tenkte meg. Er jo billigere på Mustang jo !! :eek:

Fillern og da :(

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nylig å spurte etter nye vinduspakninger til 90-dørane mine hos møller her i bergen og prisen var hårreisanes. 1750kr for bare den eine pakningen som er øverst på døra og delvis inne og 800kr for den pakningen som ligger på utsida nede på vinduet og det var bare for ein dør.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Modmach1

Hva med trekket på takluka da? og plata hvor taklukehendel er festet på? Noen som har bytta det`?

Skal til å gjøre det når jeg får tid, blir vel sannsynligvis ikke ons (oljemessa) eller noe, men da ska tak, takluketrekk og konsollet få seg en dose svart skinn. Det kommet til landet, må bare få tid til å hente det

Lenke til kommentar
Del på andre sider