larsdaniel Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 en stund siden jeg har moda noe nå. så tenkte jeg skulle slenge ut de 3 siste modene mine. ris og ros tas mot med glede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 damn!!! råttt!!!!!:D:cool: :dude: kiddie thumpsup yodude Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 fett modda da :> men eneste på det første bildet ditt, må vindus-senk skrifta legges i stil med ruta, hvis du skjønner. den står rett opp og ned mens ruta har vinkel. skjønner hva jeg mener? likte cad` n, pimpin to the max :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 var tøft dette her. har du orginalbildet til cadillac'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg