ZeroCool Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 jaja da blei det granada på meg oxo gitt:D litt om bilen.84mod 2,3jub.el vindu takluke,2,8 i understell å bremser.bilder kommer snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Var ikke mye til info gitt.. men grattis med bil ;) Hvilken stand er den i ? Fremtidige planer? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 lage tåke over ålesund vel! :D Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 har tatt bilder av bilen men vet ikke hvordan man legger dem ut her?? noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by ZeroCool har tatt bilder av bilen men vet ikke hvordan man legger dem ut her?? noen som kan hjelpe meg? Send de til ekris-sv@online.no så skal jeg lure dem ut på sia mi ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Gran Send de til ekris-sv@online.no så skal jeg lure dem ut på sia mi ;) Side og side fru blom :D å faen.. det var jeg som skulle lage den ja.. hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 no er dem sendt til deg... takker for hjelpen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Bilder Hva er planene for denne? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 godt spørsmål;) neida, skal nok bli bil ut av dette vettø, tar ikke ting så tungt jeg:D greit nok at den ser ikke ut osv nå..eneste jeg skal gjøre er å sette nedi motor osv"få den til å gå".. så skal den kjøres ut til GARNES RACING "dem jeg kjøpte bilen med" på harøya å dem skal lakke den opp igjen osv, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford power Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Så tøff ut dendærr :) litt arbeid å jøre da, men det er da bare morsomt :) Siter 1985 Ford Granada 2,8 (Resturering) 1985 Ford Granada 2,3 (Crossbil) x 1973 WV Boble 1,3 (Solgt) x 1976 Opel Kadett 1,2 (RIP) Mitt Lille Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 takker...blir vel bil ut av dette oxo ja;) er ikke noen som har noen felger å selge vel? 15".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg