Kaksa Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 No laga eg ein post i natt, svarer litt på den osv.. Så når eg kjem heim idag også skal sjekke mail så: Hello Kaksa, ford4fun has just replied to a thread you have subscribed to entitled - Death-tag/dødsmerke?? - in the Off Topic forum of Bilforumet.net. This thread is located at: http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=43700&goto=newpost There may be other replies also, but you will not receive any more notifications until you visit the board again. Yours, Bilforumet.net team men så trykker eg på linken og får berre opp dette: Invalid thread specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster Kvifor? Eg vil gjerne lese den(dei) siste meldingane.. Går ikkje det an å stenge slike poster, gjerne med eit svar tilslutt med grunnen som er brukt for å stenge den? Det gjer det litt enklare å halde seg innafor grensene seinare. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Nå har det seg slik at dette er ett bilforum. Og det er dere selv som brukere som for en tid siden klaget på tråder som ikke er bilrelatert, og vi bestemte oss derfor for å bli strenge på akkurat dette. Det er derfor den tråden ble slettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 OK, trudde at det var lovlig med litt mer generell prat i off topic eg.. My bad.. Men, kva om å i staden for å slette heile posten: så berre stenge den og legge inn et innlegg tilslutt med grunnen? Synst det hadde vore ganske greitt om det hadde blitt praktisert.. My 2 cents... Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Kaksa Men, kva om å i staden for å slette heile posten: så berre stenge den og legge inn et innlegg tilslutt med grunnen? Synst det hadde vore ganske greitt om det hadde blitt praktisert.. Fordi i noen tilfeller er det helt opplagt hvorfor det ikke hører hjemme. Også er det enklere og ryddigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Dette forklarer hvor kjæledyr tråden min tok vegen :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Flasher Dette forklarer hvor kjæledyr tråden min tok vegen :D Voff voff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Flasher Dette forklarer hvor kjæledyr tråden min tok vegen :D hehehehe! tror ikke Asim liker dyr.. ivertfall ikke katter :D har vært sport i å se hvor lenge en tråd med subject=katt klarer å holde seg åpen! hihi, go asim! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Hawkon hehehehe! tror ikke Asim liker dyr.. ivertfall ikke katter :D har vært sport i å se hvor lenge en tråd med subject=katt klarer å holde seg åpen! hihi, go asim! Og katta mi som lå der og poserte kun for Asim :D Utakknemlig :) :op Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg