Gå til innhold

Endelig....


realace

Anbefalte innlegg

Originally posted by realace

33305404_1.jpg33305404_3.jpg33305404_4.jpg

 

Denne er min :D og snart på vei over grensen...

 

Og.. en stor pappeske med div HKS og Ralliart deler er på vei ifra england.. wtf?

 

Realace

 

Kjenner en kar som skaffer ALT av deler til en slik bil hvis det skulle være noe du trenger. har hatt en slik bil før. får snart tre stk evo 8

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

 

Kjenner en kar som skaffer ALT av deler til en slik bil hvis det skulle være noe du trenger. har hatt en slik bil før. får snart tre stk evo 8

 

Si meg.. solgte du evo 6 og byttet til audi? Jeg har en A4 som jeg vurderer seriøst å gå løs på med 2kg slegge!

 

Makan til søppelbil.. Jeg var audifan men har mistet troen helt etter at jeg har begynnt å se meg rundt.. ikke mange audi som ruller uten problemer.. Nye biler og ja.. Mulig det er klimaet i trøndelag??? :D

 

Skal huske på d og takker for tipset

 

Mvh Realace

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

 

Si meg.. solgte du evo 6 og byttet til audi? Jeg har en A4 som jeg vurderer seriøst å gå løs på med 2kg slegge!

 

Makan til søppelbil.. Jeg var audifan men har mistet troen helt etter at jeg har begynnt å se meg rundt.. ikke mange audi som ruller uten problemer.. Nye biler og ja.. Mulig det er klimaet i trøndelag??? :D

 

Skal huske på d og takker for tipset

 

Mvh Realace

 

Har begge deler. evo på prøvesklit. men kan vel si det sånn at hvis det gjelder bil man skal leke med så er evon klar den beste. men når det kommer til bunndrag og krefter så har ikke nuddelraceren en sjanse. Nå var det riktig nok en S4 2.7 det var snakk om og ikke en A4 da som i ditt tilfelle.

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

 

Har begge deler. evo på prøvesklit. men kan vel si det sånn at hvis det gjelder bil man skal leke med så er evon klar den beste. men når det kommer til bunndrag og krefter så har ikke nuddelraceren en sjanse.

 

Liker nuddler jeg :D

 

Nå var det riktig nok en S4 2.7 det var snakk om og ikke en A4 da som i ditt tilfelle.

 

Sant nok d, men jeg mente Audi generelt.. Tenkte faktisk på å kjøpe 2.7 bi selv for ett par år tilbake før jeg fikk høre om at toppene sprakk.. Mulig det problemet er løst nå

 

Mvh Realace

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

 

Sant nok d, men jeg mente Audi generelt.. Tenkte faktisk på å kjøpe 2.7 bi selv for ett par år tilbake før jeg fikk høre om at toppene sprakk.. Mulig det problemet er løst nå

 

Mvh Realace

 

er modellen før facelift som er plundermodellen. dårligen grenrør og toppen. (98 og 99)

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tim når fikk du deg evo???

 

ER vel jordfall som har bestilt seg tre evo`r.. ikke du?

 

Du har jo en s4 2.7biturbo men den går vel ikke så stort når den ene turboen har gått?

02 mod a4

x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs!

x-00- Passat

x-84 mod 244 "lørja"

x-audi coupe

x-honda civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audia3

du tim når fikk du deg evo???

 

ER vel jordfall som har bestilt seg tre evo`r.. ikke du?

 

Du har jo en s4 2.7biturbo men den går vel ikke så stort når den ene turboen har gått?

 

Ja jeg har en S4 med én deffekt turbo.. og hva med det?????

Har hatt den evoen ståendes lenge jeg. jeg trenger ikke fortelle alt til jungel telegrafen.Broren din har jo nå påstått at faren din har kjøpt seg både S2, Cosworth, ny bmw E46 stasjonsvogn, nye A4, mercedes mm.. har jo kjøpt seg ny bil hver gang man snakker med han. dessuten så har jeg mer greie på hva jeg har en det du og broren din har.... eller tror , ja det er Jord som har handla noen evoer ja.

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audia3

du tim når fikk du deg evo???

 

ER vel jordfall som har bestilt seg tre evo`r.. ikke du?

 

Du har jo en s4 2.7biturbo men den går vel ikke så stort når den ene turboen har gått?

 

Hei.. Er ikke dette litt off-topic? Dette er bedre å ta på PM

 

Mvh Realace

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

33305404_1.jpg33305404_3.jpg33305404_4.jpg

 

Denne er min :D og snart på vei over grensen...

 

Og.. en stor pappeske med div HKS og Ralliart deler er på vei ifra england.. wtf?

 

Realace

 

Bilforhandleren har fjernet bildene men skal poste bilder når jeg har hentet og vasket den :D

 

Realace

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

sant det. bare litt lei av den lokale jungeltelegrafen.... vet alt om alle... syklubb. er Evon original??

 

Den kommer orginal ja.. ihvertfall det jeg har info om. Den er 2002 mod og har rullet 850 mil.. Bortsett ifra 5 små stenspruter i front på panser så er den som ny ifølge selger. Får nå håpe og se at det stemmer.. Men det kommer en kasse med deler ifra England som skal inn etter hvert.. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen når det er så enkelt å få 350-360 så billig :D

 

Har kjøpt 4 alarmsystemer i den så de som har tenkt å prøve seg på den skal få slite.. Tar ikke sjangsen på å miste den så jeg vil sikre meg!

 

Så bare det er sagt så kommer dere ikke langt hvis dere har tenkt å prøve dere på den blå evo 7'en i Trondheim Devil

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

Har sattelitt overvåket audien min også med laptop som jeg kan styre alle funksjoner med blen... stope bilen hjemme i stua mm.

 

Forspranget ligger i teknikken :D

 

Ærlg talt så vil man ikke ha igjen bilen hvis de har herjet rundt med bilen. Det er umulig å få igjen uvettig bruk på forsikringen.. Da er det bedre å fylle bilen med alarmer sllik at de ikke kommer mange metrene hvis de idet hele tatt kommer en meter :D

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår