autowern Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Orginal: Moddet: Endel finpuss som brushing gjenstår, fargen er ikke bra nok og bakgrunnen har jeg som dere sikkert skjønner ikke gjort noe som helst med ennå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 sinnsykt fresht da :> keep up the good work! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Ser at de fleste forklarer hva de gjør med bilene. Så da får jeg å gjøre det:) -Frontfangeren er forstørret slik at den kommer nærmere bakken -Tegnet inn luftåpning på fangeren -Nye lykter fra en rånete Civic -Luftinntak over frohjulene fra den samme rånete Civicen -Forstørret skjørtet litt, la på grill og brushet litt slik at den synker inn i skjørtet -Økt str. på begge felger. Beholdt orginalfelgene, synes de står bra til bilen. -Hele toppen av bilen er ny (husker ikke fra hvilken bil, men det var en konsept). -LED blinkers i speilet -Liten logo på den mørke stolpen bak sidevinduet -Fjernet bakdøra -Fjernet orginalt dørhåndtak og tegnet inn nytt -Sotet baklykt -Ny lakk med litt vinyl. Japansk soloppgang. -Refleksjoner i felgene (skinn fra lakken) Planer: -Mer realistisk lakk. -Lakkere toppen av bilen. -Nye endestusser -Legge inn LED i baklykta -Frisk bakgrunn Andre endringer dere synes jeg bør ha med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Faktisk syns jeg dette var en jævli bra modd! Jævli moro å se hva folk finner på med bilene! Kan ikke komme på noe annet tøft du kan gjøre foreløpig, beklager. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 jævlig bra modda... men bilen ser 10 år eldre ut nå.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 :) hehe...den gjør kanskje det. Kan se ut som en dårlig konseptstudie av Chrysler på 90-tallet...men slikt er moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Sykt rå. hadde jeg vært deg så hadde jeg sendt in den der til mazda, var jo mye råera en orginale RX8. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Ser nesten ut som du har frontlyktene til barchetta og bakluka fra en smart, men skal sies at den ser ganske så flott ut.. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 woooooooooooooow godt jobba, du har jo laga en helt ny type bil :) men jeg likte ikke speilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Skullkid men jeg likte ikke speilene Kødder du? Speila var jo fete som fy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bravo Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hva med denne? "Bravo" Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steph Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Nydelig bravo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 satan rx8 er en stygg bil... Huff..... skikkelig romferge design Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 fet mod men lite bilde? kunne ha vært større så vi ser detaljene Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg