jva Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 noen som tar svart arbeid i bergen her??? har en volvo 245 med røket cluch og bremsene går helt i bånn, tror jeg slet de ut når jeg slepte den pga. cluchen... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 få den ned til østlandet så skal jeg se på den for deg. evt du betaler flyreise og hotellophold for meg :D :D Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by jegvetalt noen som tar svart arbeid i bergen her??? har en volvo 245 med røket cluch og bremsene går helt i bånn, tror jeg slet de ut når jeg slepte den pga. cluchen... Det er flere verksted i Bergen som gjør det like billig som svart. Ta en telefon til Sveins bil og motor (har ferie 2 uker til) i Nøstegaten, spør hva han skal ha for det. Han er ikke dyr og kjempedyktig. Han har vel 30 års erfaring fra stort verksted og tok med seg kundemassen til sitt lille private verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by JuIius Han er ikke dyr og kjempedyktig. Er han ikke dyktig heller? hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Flasher Er han ikke dyktig heller? hehe Typisk Julius skrivefeil :o Men du mente hva jeg forstod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by jegvetalt noen som tar svart arbeid i bergen her??? har en volvo 245 med røket cluch og bremsene går helt i bånn, tror jeg slet de ut når jeg slepte den pga. cluchen... jeg vet om en som kan gjøre jobben billig for deg. du kan maile meg, så skal jeg snakke med fyren. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg