Gå til innhold

Lakkering av Corolla 1990 modell

Ranger emnet

HOFSOE

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg kanskje kjøpe meg en 1990 modell Corolla, men den trenger litt utvendig oppussing, men lurer på om det er veldig vanskelig å lakkere en bil. Må man ha mye utstyr osv...?

Det noen bulker i den, så jeg tenkte jeg skulle få rettet ut de. Nå er det en vanlig grå farge på den.

Er det noe annet arti jeg kunne gjort med bilen? Slik at den vekker litt oppsikt bare, men ikke så altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er vel ikke direkte vansklig.. quick likk, tynner (500kr) og lakksprøyte, så dusjer du fort over den bilen din :D

klarlakk over dette, så blir det ikke så ille som folk skal ha det til :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikk akuratt digre kompressoren til dette.. kjører den sprøyte jeg har på 2.5 bar jeg, og den kompressoren er ikke diger, men fungerer glimrende.. Sprøyta står oppgitt att skal ha 4.5-6 bar, men det er faen meg umulig å lakke med..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem lakkering. Det blir det ingenting av.

Men vet dere om måter man kan style opp bilen sin på til en billig penge?

Jeg tenkte jeg skulle få tak i en slags bred teip jeg kan feste på bilen. Hadde tenkt å sette på slike "Viperstriper". Bilen er grå, og da tenkte jeg at stripene skulle være svarte. Men har dere andre til jeg kan gjøre på bilen slik at den blir "kulere"?

Har tenkt å sett i noen terninger i ruten og få tak i revehale og feste det i anntenna.

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...